Ghostray
Student
Inregistrat: acum 14 ani
Postari: 2
|
|
Lini121 a scris:
MASONERIE + COMUNISM + FASCISM = IUDAISM
(…)nu exclud absolut deloc, cel putin ca ipoteza de lucru, posibilitatea ca insusi Razboiul al II-lea mondial sa nu fi fost decat o imensa, perversa si sangeroasa cacialma, etapa strategica a obtinerii mult-trambitatei globalizari, adica a statului unic planetar. Imi staruie in minte cuvintele incredintate hartiei in 1945, pe-ascuns, de Constantin Radulescu Motru, in jurnalul sau secret: „Victoria pe care o urmaresc aliatii este in contra nationalismului, iar nu contra industrialismului, sau chiar a militarismului german. De-aceea Roosevelt, in discursul pe care avea sa-l pronunte, daca nu murea, vorbeste de bunele relatii intre natiuni, si( acelasi limbaj il tine si urmasul sau Truman, inaintea Congresului Statelor Unite. Aceeasi cauza explica si apropierea dintre Statele Unite ale Americii si Republicile sovietice( : ura pe care o au amundoua in contra ideologiei nationaliste”19. Si, nu intamplator „toti ministrii nostri se intrec, care mai de care, sa faca abstractie de diferentele de etnicitate in numirile de functiuni si in masurile de legislatie administrativa si scolara. In Moldova sunt preferati evreii, iar in Transilvania ungurii. La noi adevaratul inteles al cuvantului fascist, nu este altul decat nationalist”20.
19 Constantin Radulescu Motru, Revizuiri si adaugiri, vol.III, Editura Floarea Darurilor, Bucuresti, 1999, pag. 169, 170 20 ibidem, pag. 170
Insa, nota bene, doar nationalist roman, caci, isi continua acelasi Constantin Radulescu Motru confesiunea, „pentru anii, cati imi vor fi dati sa mai traiesc, cititul nepotolit pe care-l practicam mai inainte ar fi chiar pentru mine un izvor de vesnica neliniste si mahnire. ( Se vor publica in Romania numai scrieri politice de patima adanca, dar de gandire superficiala. In ziaristica vor domina intelectualii evrei, cari au talentul sa scrie despre orice, si in fond despre nimic serios. Se va continua propaganda de astazi in contra rasismului si a tiraniei hitleriste, simple pretexte pentru evrei de a ascunde sub ele, pentru ochii romanilor, adevaratele lor interese. Intelectualii romani( , de frica cenzurii, caci cenzura va dura si dupa incheierea pacii, ( se vor margini la banalitate. Publicatiile cu continut filosofic, cu deosebire, se vor reduce la repetarea cliseelor preferate de partidul de la guvern”21.
21 ibidem, pag. 37
Dar cum s-ar putea ca doua sisteme politice si economice atat de trambitat contradictorii intre ele – capitalismul si comunismul –, respectiv cele doua omnipotente «superputeri» mondiale, chiar si numai sa sugereze cuiva tabloul a doua brate, aparent independente si opuse, ale unuia si aceluiasi creier arhipotent dar greu vizibil?
M-a framantat aceasta intrebare. Am forat. Si astfel, in spiritul fidelitatii fata de obiectivitatea stiintifica, asa precum am precizat si cu alt prilej22, nu pot face abstractie nici de faptul ca in consistentul dictionar de personalitati evreiesti, scris numai de autori evrei, tradus in romaneste de un colectiv condus de o evreica si publicat in anul 2001 la editura Hasefer – oficial evreiasca, Karl Marx este prezentat ca «descendent (atat dupa mama cat si dupa tata) al unei lungi genealogii de rabini», iar o seama dintre conducatorii la varf ai loviturii de stat bolsevice si, totodata ai regimului comunist sovietic sunt si ei prezenti.
22 In interviul pe care doamna doctor Irina Airinei, redactor la Radio Romania Cultural, mi l-a luat in ziua de 9 august 2005, privitor la lucrarea Testamentul politic al lui Mihai Eminescu. Interviu publicat sub forma de brosura, in acelasi an, la editura bucuresteana Cartea Universitara.
De asemenea, in acelasi spirit de onestitate stiintifica, nu pot nesocoti nici elemente precum: - prezenta in acelasi dictionar de personalitati iudaice, a unei ample rubrici biografice dedicate bancherilor Rotschild; - sau includerea in prestigioasa lucrare Ilustri francmasoni (aparuta in 1999 la Editura Nemira), atat a lui Hitler cat si a lui Mussolini, in contextul in care analiza comparativa a celor doua culegeri biografice, reliefeaza prezenta, deloc rara, in lume, la nivelul conducerii francmasonice superioare a unor proeminente personalitati evreiesti.
Prin urmare, la aflarea unor astfel de stiri, este oare nejustificat din parte-mi nu sa contest, ci sa manifest doar o circumspectie metodica, descartiana daca vrei, asupra veridicitatii felului in care, manualele contemporane de istorie si majoritatea mass-mediei oficiale comenteaza, de exemplu, realitati de rascruce ale istoriei universale, cum sunt al doilea Razboi mondial, capitalismul si comunismul? Sigur, cetitorul meu drag, parca te-aud deja cum, perfect legitim, ma vei intreba acum cu stupoare: «– Bine, dar asta, domnule Crisan, inseamna ca dumneavoastra luati in calcul inclusiv ipoteza extraordinara ca Hitler, adica persoana care a ordonat si condus un genocid asupra evreilor, era, de fapt, agent iudaic? Ori asta-i culmea absurditatii!... Afara doar daca sustineti ca de Holocaust este vinovat cu totul altcineva, sau chiar negati existenta Holocaustului.»
Iar intrebarea ta e mult prea grava si mult prea esentiala spre-a ma preface, chiar in conditiile actualei legislatii penale, ca n-am auzit-o. Asadar iti raspund. Si, fara a nega nici existenta genocidului in masa asupra evreilor, nici rolul detinut de Hitler in desfasurarea lui, iti redau intocmai, si sub beneficiu de inventar, o suita de paragrafe pe care le gasesti in lucrarea: Protocoalele Kogaionului. Teze si ipoteze consemnate si autentificate de Ion Coja pentru a se intelege si evalua corect Contenciosul Romano-Evreiesc, inclusiv – asa numindu-l unii – «Holocaustul din Romania». Iata-le: „In mediile interesate si cat de cat informate asupra celor petrecute in anii aceia, circula teorii si teze care leaga chiar derularea Holocaustului de o complicitate evreiasca, a unor evrei, a unor lideri evrei, a unor interese evreiesti. Este exclus ca liderii evrei de azi sa nu cunoasca aceste teze, care incrimineaza in modul cel mai sever cu putinta. Opinia publica asteapta o dezmintire categorica si bine argumentata din partea evreimii, a celor in drept, dar si datori s-o faca, prin care sa se puna capat acelor speculatii care dau Holocaustului o dimensiune si mai odioasa decat cea reala. Probabil reala!... Avem in vedere pe cei care leaga desfasurarea Holocaustului de teoriile rasiste la care au aderat multi lideri de constiinta evei, chiar inainte de instalarea la putere a nazismului, teorii potrivit carora omul trebuie sa intervina pentru indepartarea din viata sau de la procreatie a exemplarelor umane tarate, biologic nereusite. Nici un popor nu duce lipsa de asemenea «rebuturi» umane. Viata de ghetou a dus si la aparitia unui mare numar de evrei degenerati, a unor «evrei de calitate inferioara». Ipoteza prezentata de B.B.C., cu ani in urma si apartinand unui istoric englez, potrivit caruia lagarele naziste de concentrare si exterminare i-au «selectat» indeosebi pe evreii care nu corespundeau unor parametri antropometrici anumiti. Semnul de recunoastere a acestor evrei de calitate inferioara se pare ca a fost in primul rand saracia, neputinta de a accede la un standard de viata cat de cat civilizat. Oricum, este bine cunoscut faptul ca atunci cand Hitler le-a cerut evreilor sa paraseasca Germania, nu toti evreii au putut si au avut unde sa plece. Se pare ca liderii comunitatii evreiesti au fost cei care au decis, prin liste inaintate oficialitatilor germane, care evrei urmau sa plece din Germania, salvandu-se astfel, si care evrei ramaneau in Germania, pentru a umple lagarele de exterminare! Ceva similar s-a petrecut si in Basarabia. Cu putin inainte de declansarea razboiului au parasit Basarabia zeci de familii de evrei bogati, informati asupra faptului ca urmeaza a se petrece in Basarabia evenimente grave, scapate de sub controlul legilor. La fel cum, in aceiasi ani, plecarea in Palestina salvatoare nu era accesibila tuturor evreilor din Romania, ci se facea dupa anumite criterii, inclusiv criterii biologice: tinerete, inzestrare fizica si intelectuala, stare de sanatate perfecta etc.( Surse orale evreiesti acrediteaza ideea ca printre evrei este destul de bine cunoscuta aceasta cutremuratoare dimensiune a Holocaustului! Numai ca interdictia de a comenta in public aceasta stupefianta eventualitate este absoluta pentru evrei. Cat priveste teza (ipoteza) istoricului englez, acesta si-a prezentat-o sub forma unei piese de teatru care, a doua zi dupa premiera, a fost interzisa de cenzura britanica, gest care nu se mai petrecuse de cateva secole in Anglia. In motivatia interventiei, organele de cenzura au afirmat ca nu pun in discutie interpretarea data Holocaustului, asupra careia numai specialistii se pot pronunta, ci iau in consideratie sensibilitatea celor care au suferit in Holocaust si pe care ii va rani prea dureros teza autorului. Din pacate nici pana azi specialistii, in primul rand specialistii evrei in istoria Holocaustului, nu au dat raspuns cumplitelor acuzatii formulate de autorul englez, al carui text si ale carui argumente, au ramas necunoscute, au fost scoase din circuitul public al informatiilor”23.
23 Ion Coja, Protocoalele Kogaionului. Teze si ipoteze consemnate si autentificate de Ion Coja pentru a se intelege si evalua corect Contenciosul Romano-Evreiesc, inclusiv – asa numindu-l unii – «Holocaustul din Romania», Uniunea Vatra Romaneasca, Editura Tara Noastra, Bucuresti, 2004, pag. 13-15
Iar, ca replica, tu imi vei spune, ca, din respectivul citat nu reiese nicidecum ca Hitler le-ar fi fost evreilor subordonat, ci doar ca liderii acestora, chiar daca or fi operat acea cutremuratoare selectie, nu e exclus s-o fi facut impotriva vointei lor ea fiind, in conditiile descrise, singura posibilitate de a-si salva macar o parte din conationali. Si-ar fi neonest sa-ti tainuiesc ca si eu mi-am spus la fel. Din fericire insa am gasit un inceput de speranta ca pot iesi din impas – urmatoarea lamurire editoriala, aflata la pagina 204, in monografia Horia Nestorescu Balcesti, Ordinul Masonic Roman: „Nu am publicat, desi am avut la dispozitie, listele membrilor lojilor pur evreiesti, aflate in subordinea Ordinului B’nei B’rith (Fiii Aliantei24), Districtul IX Romania, de alta factura si structura decat cele din obedienta Ordinului Masonic Roman”25.
24 Alianta pe care Alexandru Safran, o explica astfel: „Dumnezeu i se reveleaza lui Abraham, in mod individual, in Tara Sfanta si ii porunceste printr-o mitva, care va primi mai tarziu pe Sinai confirmarea sa toraica de a aplica «pecetea» naturala, de a inscrie «semnul» fizic al aliantei Sale cu el si cu posteritatea sa, in carnea sa. Dumnezeu a prescris circumcizia lui Abraham si a descendentilor sai, pentru a stabili pentru intotdeauna nu doar legatura dintre El, patriarhul evreu, si rasa sa, viitorul Israel, ci si, in acelasi timp, legatura dintre El si pamantul «peregrinarilor» lui Abraham, viitorul Eret-Israel”., Alexandru Safran, Poporul lui Israel si Tara lui Israel. Israel, «inima natiunilor»; Eret-Israel, sufletul universului, Curs tinut la Universitatile din Geneva, Amsterdam si Jyvaskyla (Finlanda), la Trinity College din Cambridge si la Sorbona. Expunere prezentata la Paris, la Conferinta rabinica europeana. In volumul: Alexandru Safran, Israel si radacinile sale, Editura Hasefer, Bucuresti, 2002, pag. 58, 59 „Eret-Israel, Tara lui Israel”.(ibidem, pag. 26) „Chiar inainte de a alege Israelul, si alegand Eret-Israel, Dumnezeu proclama ca intregul pamant si cu tot ce cuprinde acesta sunt ale lui”. (ibidem) „Israel este omul si poporul prin excelenta. Israel «este numit om», caci el este principiul vital al omului; Israel este numit popor, caci el este «inima natiunilor», potrivit specificarii Zoharului si a lui Rabi Iehuda Halevi (sec. XII)”., ibidem, pag. 27 „Dumnezeu, pedepsind Israelul, nu ii retrage niciodata dreptul asupra tarii pe care El i-a dat-o pe veci( . De altfel, Israel nu poate renunta la Eret-Israel, caci nu renunti la un angajament uman si la o promisiune divina, nu se separa de o mostenire umana si de un dar divin”., ibidem, pag. 31, 32 „Israel ramane pentru totdeauna proprietarul uman al Tarii care apartine lui Dumnezeu, si pe care El a oferit-o poporului Sau”. (ibidem, pag. 32) „Eret-Israel traieste in inima lui Israel, caci Eret-Israel este «sotia sa din tinerete». Eret-Israel nu l-a schimbat pe Israel pentru un alt popor; Israel nu a schimbat Eret-Israel pentru o alta tara. Israel si Eret-Israel raman deci indisolubil uniti unul cu celalalt, caci ei raman, ambii, uniti cu Dumnezeu. Ori Dumnezeu nu a schimbat poporul Sau cu un altul”., ibidem, pag. 33 „Israel trebuie sa se identifice cu mitvot, cu poruncile divine cuprinse in Tora”., ibidem, pag. 25 „Tora constituie instrumentul spiritual al lui Dumnezeu pentru Creatia lumii, iar mitvot constituie instrumentul practic al omului pentru perfectionarea lumii”., ibidem
„Intreaga Tora, scrisa si orala”.,ibidem, pag. 49 „Tora scrisa ne incredinteaza secretele limbii sale originare, ebraica, ca si ale poporului ebreu”., ibidem „Tora orala( reflecta structurile mentale proprii lui Israel si obtine aplicarea sa completa in Eret-Israel”., ibidem
„Dumnezeu ofera Tora oricui, cu conditia ca ea sa fie acceptata in totalitate, in unitatea ei material-spirituala. Dar numai Israel a acceptat-o cu aceasta conditie; el s-a angajat sa o aplice pretutindeni si sa o realizeze in Eret-Israel”., ibidem, pag. 52 „Promulgarea Torei lui Dumnezeu pe Sinai declanseaza intr-adevar sin a, ura natiunilor lumii impotriva poporului lui Dumnezeu. Popoarele pamantului nu-i iarta lui Israel faptul de a fi acceptat ceea ce ele au considerat inacceptabil”. (ibidem, pag. 52, 53) „Popoarele pamantului ataca deci Poporul lui Dumnezeu, Poporul Torei, a carui privire patrunzatoare supara, a carui voce persuasiva deranjeaza, a carui prezenta irita. Popoarele pamantului, atacand Israelul vor, de fapt, sa-l atace pe Dumnezeu, a carui Tora au refuzat-o, a carui suveranitate au respins-o: «Ele urasc Israelul, deoarece il urasc pe Dumnezeu». Popoarele pamantului «ridicandu-se impotriva lui Israel, se ridica impotriva lui Dumnezeu». Dar ele nu-L pot sesiza, nu-L pot atinge decat prin Israel”., ibidem, pag. 53
Nu comentez... Ci, doar continui citarea:
„Prin alianta carnala a circumciziei si alianta spirituala a Torei, Dumnezeu stabileste legatura integrala, totala, in acelasi timp materiala si spirituala, dintre israelit, poporul lui Israel si tara lui Israel. Alianta circumciziei este o mitva a Torei, «care echivaleaza cu toate celelalte mitvot». Iata de ce, noteaza Gaonul din Vilna, mitva circumciziei este denumita pur si simplu brit, «alianta», caci adaugandu-se celorlalte sase sute douasprezece mitvot (valoarea numerica a cuvantului brit este de 612) ea completeaza numarul 613, numarul total de mitvot al Torei. Alianta Torei este, de asemenea globala, caci Tora contine toate mitvot; iar singura mitva «studierii Torei» echivaleaza cu toate celelalte mitvot”., ibidem, pag. 59, 60
„«Alianta» care uneste pe Israel de Dumnezeul sau «este eterna», «nu va fi rupta niciodata», «nu e revocabila»; este o «alianta de sare»: sarea nu se schimba”., ibidem, pag. 65 „Confirmarea atasamentului Sau indestructibil fata de Israel se afla in faptul ca Israel traieste: el nu poate fi doborat in pofida suferintelor pe care le suporta. «Orice arma faurita impotriva lui va fi neputincioasa»”., ibidem, pag. 65 „Intr-adevar, Israel traieste, nu se schimba. Nu numai ca traieste, dar el nu se schimba. El este mereu, in esenta sa, in structura sa fundamentala acelasi”.,ibidem, pag. 64 „Uitarea de sine provocata de uitarea de Dumnezeu, de Tora( , antreneaza pacatul cel mai grav, acela comis prin neglijenta”.(ibidem, pag. 70) „Cu toate acestea, zikaron, «memoria» evreului( , ramane buna; in interioritatea sa ascunsa, ea ramane aproape intacta. Ea nu slabeste niciodata complet: ea nu slabeste decat la periferie. Zikaron nu il tradeaza niciodata pe evreu, fie el si neatent. Caci, in fond, evreul nu-si uita niciodata Dumnezeul sau; el nu-si uita de Tora sa; el nu uita de Poporul sau, Israel; el nu-si uita Tara, Eret-Israel”., ibidem, pag. 71 „Cat priveste disparitia lui Israel din lume, aceasta este exclusa, chiar din cauza «privilegiului» «Raspandirii» fizice a poporului evreu. Populatia evreiasca dintr-o regiune poate fi distrusa; evreii pot fi expulzati dintr-o tara, dar Israel nu ar putea fi «anihilat», fiindca Dumnezeu nu poate fi biruit”., ibidem, pag. 64 „«Elokei Israel», «Dumnezeul lui Israel», devenit Meleh «Regele lui Israel», Malhuto bacol masala, «Regalitatea Sa» se va impune tuturor, mai intai din teama – masala – pe care ea o va inspira, apoi ea va fi acceptata de toti cu bucurie: Regele lui Israel, recunoscut «Rege al intregului pamant» va domni atunci asupra tuturor – «Va Timloh al col maasseha» – din inaltul muntelui Sionului”., ibidem, pag. 69
Mihai Eminescu – ”nebun”, ”antisemit”, ”xenofob”, ”retrograd” (si, totdeodata, „mare precursor al legionarismului romanesc”(Constantin Papanace, MIHAI EMINESCU un mare precursor al LEGIONARISMULUI romanesc, Editia I-a, Editura Armatolii, Cetatea Eterna, 1951, coperta I-a - „Nimeni altul ca dansul nu este mai aproape de sufletul legionar”., ibidem, pag. 16)): „Cosmopolitismul e o simulatiune si nimic alta, el n-a fost niciodata un adevar. Strainii care au interese personale in Tara Romaneasca de es., vor simula totdeauna cosmopolitismul, pentru ca, declarandu-si adevaratele lor simtiri, ar putea sa pericliteze interesele lor individuale”., Mihai Eminescu, Manuscrisul Din sedintele Societatii Romania Juna. Nationalistii si Cosmopolitii, in Mihai Eminescu, Opere, vol. IX, Editie critica intemeiata de Perpessicius, Editura Academiei Romane, Bucuresti, 1980, pag. 457 Ceea ce nu-i impiedica prin nimic ca, din ratiuni tactice, sa se autoprezinte «romani»: „Cine va face lista functionarilor mai cu seama inalti, a pensionarilor, a deputatilor, a arendasilor bunurilor publice si [a celor] private, c-un cuvant a tot ce reprezinta circulatiunea si reglementarea vietii generale a tarii, va observa cu inlesnire ca franele stapanirii reale a[u] scapat din mana elementului autohton si istoric si a[u] incaput pe maini straine. Dar acest din urma element, aceasta formatiune( se pretinde romana? Neaparat se pretinde, caci altminterea n-ar avea pretext sa stapaneasca”., Mihai Eminescu, «Romanul» a contractat naravul..., Timpul, 29 iulie 1881, in Mihai Eminescu, Opere, vol. XII, Editie critica intemeiata de Perpessicius, Editura Academiei Romane, Bucuresti, 1985, pag. 267 „Popor, natiune e complexul de clase sociale al unor oameni de aceeasi origine etnica. Proprietarul mare, taranul, negustorul, breslasul sunt in acelasi mod popor; nimeni dintre acestia nu e mai mult ori mai putin popor decat fiecare dintre ei”., Mihai Eminescu, Un cenusar roman..., Timpul, 8 aprilie 1879, in Mihai Eminescu, Opere, vol. X, Editie critica intemeiata de Perpessicius, Editura Academiei Romane, Bucuresti, 1989, pag. 215
25 Horia Nestorescu Balcesti, Ordinul Masonic Roman. Mai putina legenda si mai mult adevar, cu un Cuvant inainte de Mihail Sadoveanu, Casa de Editura si Presa Sansa S.R.L., Bucuresti, 1993, pag. 204
Dar in ce consista atat de specialul caracter al acestui ordin? „Conducerea suprema a francmasoneriei universale o detine Ordinul international B’nai B’rith26 cu sediul la Chicago, impreuna cu formatiile secrete ascendente, B’nai Mosche, B’nai Israel, B’nai Zion, dominate ocult la randul lor de acei misteriosi Intelepti ai Sionului”27, afirma Florin Becescu.
26 Unii autori uziteaza forma «B’nai», altii prefera «B’nei». Insa, in oricare dintre cele doua maniere l-am gasi scris: este unul si acelasi cuvant.
27 Florin Becescu, Franc-Masoneria. Crima-Spionaj-Anarhie, Editura Ziarului «Porunca Vremii», Bucuresti, 1936, pag. 13
Asa o fi?
Aici publicatia evreiasca Israelite of America, privitor la intreaga Francmasonerie, nu numai strict la B’nai B’rith, consemneaza: „Francmasoneria este o organizatie evreiasca, a carei istorie, grade, simboluri si parole conventionale sunt evreiesti de la inceput pana la sfarsit”28.
28 Israelite of America, 3 august 1866, apud Obiectiv Legionar, An II, nr. 1(7), ianuarie 2004, pag. 14, [O.L. 1(7)]
Iar Jean Bidegain, intr-un discurs tinut in fata Marelui Orient al Frantei, adauga: „Evreii, atat de remarcabili prin instinctul lor de dominatie si prin stiinta lor de a guverna, au creat Franc-Masoneria ca sa inroleze intr-insa oameni care, neapartinand neamului lor, se angajeaza totusi sa-i ajute in faptele lor, sa colaboreze cu ei la stabilirea domniei lui Israel printre oameni”29.
29 din discursul lui Jean Bidegain in fata Marelui Orient al Frantei, 1905, in [O.L. 1(7)], pag. 14
Si-atunci cand imi vei replica cum ca Hitler a scos Masoneria in afara legii – cautand, prin aceasta, sa-mi sugerezi ca si daca a fost cumva mason, la un moment dat s-a razvratit impotriva Masoneriei –, te voi invita sa reflectezi asupra urmatorului pasaj din Ilustri francmasoni: „In 1944, D. Ruggenborg nota: «...cred ca Mussolini si Hitler sunt doua exemple potrivite pentru faptul ca asemenea personaje, aparent impotriva Francmasoneriei, ar trebui analizate cu mai multa atentie.»”30.Hitler, „a fost initiat in 1922, intr-o loja din München. A fost creatia francmasonilor din Vest( . Hitler a aparat interesele Francmasoneriei si pe unii dintre frati, care, ulterior, au ocupat pozitii influente in Parlamentul National Socialist German”31.
30 Emilian M. Dobrescu, Ilustri francmasoni, Editura Nemira, Bucuresti, 1999, pag. 83 31 ibidem, pag. 79
„D. Ruggenborg relateaza cum Mussolini a interzis nu Francmasoneria din care faceau parte si fascisti, ci doar «directia romana» a Marelui Orient de Italia( , sporind astfel influenta in Italia a Marii Loji Unite de Anglia”32.
32 ibidem, pag. 83
Bun, fie chiar si-asa: Masoneria anexa a iudaismului, Hitler mason si, implicit, subordonat puterii iudaice. Totusi, cum ar fi putut, fie si numai o singura clipa, unor decidenti evrei, sa le treaca prin minte gandul de-a ordona uciderea unor membri ai propriei lor etnii, si inca in proportii de genocid? Mai ales, data fiind admirabila solidaritate intraetnica, specifica, poate in cel mai inalt grad cu putinta, tocmai Neamului Evreiesc.
Studiul Degenerarea Rasei Jidanesti33, al doctorului Paulescu, schiteaza o posibila pista: „Cuvantul degenerare (de la genus: gen), – cand e aplicat la o rasa de oameni, – insemneaza o alteratie a caracterelor genului omenesc. Adeseori, insa, cuvantul Gen e inlocuit in limbagiul stiintific, prin cuvantul Specie. Sub influenta unor cauze morbide – care provoaca leziuni, in sistemul nervos si mai ales in creer, – rasa degenerata isi schimba caracterele speciei umane. Ea intra in domeniul Patologiei si se degradeaza din ce in ce, – prin diverse malformatii si prin turburari in functiile organelor, – pana ce ajunge, in cele din urma, sa fie compusa din schilozi, nebuni, epileptici, imbecili sau din monstrii idioti,...ce-s incapabili sa se mai reproduca”34.
33«Jidanesti» este termenul continut de titlul cercetarii respective; si sub care, evident cu modulatiile gramaticale de de rigoare, sunt desemnati Evreii ori de cate ori Nicolae Paulescu ii metioneaza in cuprinsul ei.
34 Nicolae C. Paulescu, Degenerarea Rasei Jidanesti, Bucuresti, 1928, pag. 11
„Degenerarea e expresia unor lesiuni atrofice sau malformatiuni localisate in anumite teritorii din scoarta creerului, – si care se transmit prin hereditate”35. „Leziunile atrofice ale scoartei creerului, – ce sunt proprii degenerarii, dau loc la tulburari in sensibilitate, – in motilitate, – in instincte, – si in vointa”36. „Anomaliile congenitale ale creerului dau nastere la tulburari in desvoltarea oaselor craniului, ale trunchiului si ale membrelor”37.
35 ibidem, pag. 17 36 ibidem, pag. 25 37 ibidem, pag. 20
„Degenerarea Jidanilor( e datorita transmisiei hereditare a malformatiilor creierului”38. „Talmudul [«expresia scrisa a Torei orale», cf. Alexandru Safran, Israel si radacinile sale, pag. 49] impune Jidanilor, – ce-s degenerati prin hereditate, – o( cauza de degenerare dintre cele mai eficace,...anume: Casatoria numai intre consangeni. Aceasta cauza isi a aratat efectele degenerative funeste asupra Nobililor, din diverse Tari, cari se casatoresc numai intre ei”39.
38 ibidem, pag. 14 39 ibidem, pag. 15
Marturisesc ca, cel putin pentru mine, e verosimil ca perspectiva producerii unei astfel de catastrofe intraetnice nu l-ar putea lasa indiferent pe nici un conducator etnic, indiferent al carui Neam periclitat. Si ca, in ultima instanta daca i-ar sta in putere, ar recurge, desi cu cea mai crancena strangere de inima, la cel mai dramatic remediu: suprimari fizice de degenerati irecuperabil40.
40 Ceea ce insa nu pot crede, si, indraznesc sa afirm ca orice om cu minima judecata de bun simt, nicidecum neaparat medic ori genetician, refuza si el sa creada, este altceva. Anume afirmatia aceluiasi doctor Paulescu, potrivit careia intreaga etnie evreiasca este degenerata: „Jidanii formeaza, in Omenire, o rasa, particulara, ce e degenerata”., ibidem, pag. 11 Am tot respectul pentru calitatile de cercetator ale savantului Paulescu, concretizate in multiple si profunde studii si descoperiri stiintifice, dar consider ca a procedat total neonest cand, prezentand fotografiile a doi Evrei retardati (vezi paginile 22 si 23 ale studiului citat), a extrapolat exceptia, decretand-o regula, si inca absoluta.
Iar relativa nedezvoltare din anii ’30 a geneticii nu-l poate scuza. Caci, acei Evrei despre care, in Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria, afirma tot el ca sunt strategii ce diriguiesc Francmasoneria Mondiala nu pot, fireste, in nici un caz, sa fie niste retardati. Mai mult, atatia si-atatia Evrei obisnuiti, cu care oricine isi intersecteaza curent pasii, sau chiar sta de vorba, e evident ca sunt normal constituiti. Si ce sa mai spun de un Lazar Saineanu (asistentul la catedra al lui Bogdan Petriceicu Hasdeu si autor al pertinentei cercetari de folclor Basmele Romanilor), ori de un Moses Gaster (contemporan cu Mihail Eminescu si eminent etnolog)… Pot fi ei, oare, retardati?...
Mai mult, am sentimentul ca Nicolae Paulescu opereaza cu o premisa falsa. Dupa parerea mea, exemplul pe care-l ofera drept analogie (al unor familii nobiliare de la Curtile Europei Apusene) priveste numai acele casatorii intre rude de sange cuprinse intre gradele I-IV rudenie (adica incepand cu frate-sora si incheind cu veri primari). Ori tot experienta geneticii statueaza ca dincolo de acest grad (adica deasupra lui) incrucisarile intre consangeni nu numai ca n-aduc nici un prejudiciu descendentilor, ci, dimpotriva, le sunt benefice, conferindu-le acestora un plus de vigoare psihica si fizica. Si imi este imposibil sa cred ca un intreg popor se poate incrucisa numai frate-sora sau, in cazul cel mai putin rau, var primar-vara primara. Ca respectiva incrucisare distructiva poate fi practicata de un segment minoritar al etniei, mai consistent procentual – posibil (tinand cont de relatarile Vechiului Testament) – la Evrei decat la alte Neamuri, imi pare mult mai aproape de adevar.
Iar in Stalin inclin a nu vedea deloc un «mare caz», o exceptie. Insusi numele lui – Djugasvili – imi da o indicatie nepretuita despre ”gruzinitatea” lui. Si presupun ca, de asemenea, oricui a aflat ce-nseamna tradus... Asa ca nu ma prea surpinde sa aflu ca „pe 27 septembrie 1944, la solicitarea sovieticilor generalul american Donovan punea la dispozitie lista completa cu personalul O.S.S. din Bulgaria, Romania, Cehoslovacia, Iugoslavia si din zonele ocupate de Armata Rosie. Din acel moment insa, toti partizanii din Europa de Est si din Balcani care avusesera legaturi cu ofiteri O.S.S. au fost trecuti pe listele negre ale N.K.V.D. Ofiterii O.S.S. priveau neputinciosi cum colegii lor de la N.K.V.D. suprimau pas cu pas opozitia la dominatia comunista din zonele eliberate de Armata Rosie”41.
41 Cristopher Andrew & Oleg Gordievski, K.G.B., Editura All, Bucuresti, pag. 231, apud Nicolae Mitrica, Episoade dintr-un razboi nedeclarat, partea a VI-a, in Revista Francmasoneria. Dezvaluiri cutremuratoare, nr. 10/2003, pag. 22
Si-atunci citatul din Jewish Banker – „S-ar putea spune ca Marxismul este cel mai inversunat dusman al Capitalismului, care pentru noi e sfant. Pentru simplul motiv ca ei sunt poli opusi, ei ne dau noua cei doi poli ai Pamantului si ne permit sa-i fim noi axa. Acesti doi oponenti Bolsevismul si noi insine ne gasim identificati in Internationala. Acesti doi oponenti, care constituie doctrina celor doi poli ai societatii, se intalnesc in unitatea de scop, care este reinnoirea societatii de sus prin controlul avutiei si de jos prin revolutie.”42– sa fie oare o naivitate?...
42 Citat din Jewish Banker, de Comte de Saint-Aulaire din Geneve contra la Paix, Librarie Plan, Paris, 1936, apud [O.L. 1(7)], pag. 10
La fel si urmatorul, din The American Hebrew. Adica: „Revolutia din Rusia a fost produsul creierelor evreiesti, a nemultumirii evreilor, a planificarii lor, al carei scop este sa creeze o noua ordine in lume. Ceea ce a putut sa fie realizat atat de bine in Rusia datorita creierelor evreiesti, din cauza nemultumirilor lor si prin planificarea lor, prin acelasi efort intelectual si fizic va trebui sa poata deveni o realitate si la scara mondiala”43.
43 The American Hebrew, 20 septembrie 1920, apud [O.L. 1(7)], pag. 8
Sau poate chiar acesta, din The Jewish World...:„Marele ideal al iudaismului este ca intreaga lume sa fie imbibata cu invatatura iudaica, si apoi, intr-o Fraternitate universala, a natiunilor – de fapt intr-un mare iudaism – toate rasele si religiile individuale sa dispara”44.
44 The Jewish World, 9 februarie 1883, apud [O.L. 1(7)], pag. 7
Adaug, mai mult din scrupulozitate, ca in aceeasi culegere biografica Ilustri francmasoni il regasesti si pe Churcill, Sir Winston Leonard Spencer (pag. 55), alaturi de Roosevelt Franklin Delano (pag. 84), Washington George (pag. 85) sau Truman Harry S. (tot la pag. 85). Ca sigla Statelor Unite ale Americii (pe care o poti vedea in format mare pe zidul Ambasadei S.U.A.) are deasupra (semnificatie definita limpede de heraldica) capului vulturului steaua cu sase colturi – a lui David –, formata din stelute intre care linia de unire trebuie trasa mental...
(...)in legatura cu eventualitatea posibilitatii de a i se permite crestinismului existenta in Masonerie, gasesti in lucrarea Ordinul Masonic Roman precizarea: - „aprilie 1929: gr. 30, Octavian Goga militeaza pentru fondarea Blocului crestin francmasonic. - «d. Octavian Goga, care desi este mason, habar n-are de rostul francmasoneriei, caci si-a permis sa vorbeasca in loja despre crestinism – greseala ce masonii ce masonii nu ii vor ierta niciodata. D[omnul] Goga a mers asa de departe cu naivitatea sa, incat a propus ca Loja Nationala sa se numeasca Loja Crestin-Nationala.»(V.Trifu, 1932)”50
50 Horia Nestorescu Balcesti, Ordinul Masonic Roman, pag. 344
Iar Nichifor Crainic, in Ortodoxism si Masonerie, exprimandu-se asupra motivului prezentei Bibliei ca obiect ritualic in anumite loji, comenteaza: „Francmasonii romani de rit scotian( zic: «Noi nu suntem impotriva ortodoxiei cum sunt cei de la Marele Orient. Noi admitem Biblia. Noi juram pe Biblie». Ce e adevarat din toate astea? Masoneria, fie scotiana, fie cealalta, e un fel de religie deandoaselea. Ea are temple, un cult organizat cu diferite ritualuri si o serie de obiecte simbolice. Intre aceste obiecte simbolice, masoneria scotiana admite si Biblia. Ce inseamna aceasta? Ca masoneria admite doctrina cuprinsa in Biblie? In cazul acesta ea n-ar fi decat o secta religioasa ca multe secte nascute din crestinism. Dar nu! Biblia in masonism are cu totul alta semnificatie. Sa consultam cartea domnului Eugen Lannhoff. «Biblia, raportorul si compasul» – zice dansul – «sunt cele trei mari lumini ale masoneriei». «Biblia, lumina de deasupra noastra, NU CA AUTORITATE DOGMATICA, ci ca expresie a credintei intr-o ordine morala universala!» Adica un simplu simbol, ca raportorul, «lumina din noi» si ca compasul, «lumina din jurul nostru». Prin urmare, in masonerie Biblia joaca un rol de simbol exact ca oricare alt obiect, de pilda compasul si raportorul. In locul ei ar putea si o strachina sa insemne acelas simbol, fiindca sensul simbolic nu se leaga de autoritatea dogmatica a Bibliei! Dar ce mai inseamna Biblia daca o despoi de autoritatea dogmatica a doctrinei revelate? Nu e vorba aici de o suprema batjocura ce se aduce divinei carti, reducand-o la sensul pe care il pot avea un sort, o mistrie, sau un compas?”(Nichifor Crainic, Ortodoxism si Masonerie, in Ioan M. Mares, Francmasoneria in filmul «Ecaterina Teodoroiu», 1933, pag. 54, 55) Cat despre autoprezentarea ca deiste a unora dintre loji, acelasi Nichifor Crainic, noteaza: „Nu exista o separatie intre cele doua masonerii: cea scotiana si cea a Marelui Orient. Ele lucreaza mana in mana. Numai ca cea scotiana se marturiseste deista. Aceasta nu inseamna in nici un caz ca admite crestinismul. Deismul e o conceptie filosofica ce admite la originea lumii un principiu abstract, creator si impersonal, cu care insa lumea nu mai are nimic deaface. In fond, aceasta invatatura nu este decat o nuanta a ateismului, un ateism camuflat. Formula simbolica din ritul scotian «in numele marelui arhitect al tuturor lumilor», dupa insasi interpretarea pe care o da d. Eugen Lannhoff, nu inseamna o formula de credinta intr-un dumnezeu personal. Ea e mentinuta ca o expresie pur simbolica pentru a impaca pe cei cari vin in masonerie cu convingerile religioase ale Bisericii”., ibidem, pag. 54 „Toate afirmatiile mele au un caracter obiectiv. Ele se intemeiaza pe o carte monumentala Die Freimaurer de d. Eugen Lannhoff, mason convins, aparuta in 1929 la Viena. Cartea mi-a fost daruita de distinsul meu prieten dr. Heinrich Studer, proprietarul editurii Amaltheea, unde a aparut lucrarea. Die Freimaurer, adica Francmasonii, e o carte de expunere si aparare a institutiei oculte alcatuita dupa documente ce i s-au pus la dispozitie autorului de lojile masonice. Prin urmare, o carte incontestabil masonica”., ibidem, pag. 53
In 1937 Corneliu Zelea Codreanu face in mass-media, precum bine se stie, „declaratia51 ca in caz de venire la guvern, in 48 de ore( va completa alianta traditionala cu Franta prin alianta eficace cu Germania52”53.
51 In urma careia, „la 27 mai 1938 Tribunalul Militar Bucuresti executand ordinul dictatorului Carol al II-lea l-a condamnat( la 10 ani inchisoare pentru «tradare»”., Serban Milcoveanu, Atentatul din 21 septembrie 1939 contra lui Armand Calinescu si epoca 1930-1950, Editura TCM Print, Bucuresti, 2004, pag. 118
52Alianta gratie careia, daca s-ar fi-ncheiat, „Germania: a) putea incepe razboiul antisovietic inainte de inarmarea [masiva a] U.R.S.S.-ului inceputa in 1939-1940 si b) nu avea in nici un fel nevoie de razboiul inutil si fratricid cu Franta si Anglia”.(ibidem, pag. 119) Aceasta deoarece „cu lantul muntilor Carpati si cu petrolul din Valea Prahovei Romania este cheia continentului Europa”., ibidem
53 ibidem, pag. 118
Dar, „la intrevederea de la Berchtesgaden, din 24 noiembrie 1938, Adolf Hitler n-a spus nici un cuvant in legatura cu Corneliu Z. Codreanu si cu proiectul unanim stiut in Europa al asasinarii lui in inchisoare. Fata de aceasta abtinere, regele Carol al II-lea a inteles posibilitatea unui asentiment si a intrebat: «Aceasta inseamna in politica interna ca am mana libera?»”54
54 ibidem
„Marele Führer Adolf Hitler a raspuns: «Da, in politica interna aveti mana libera». Si-au strans mainile”55.
55 ibidem
Si, mai departe, „in noaptea de 21/22 I 1941 Adolf Hitler cheama la telefon pe Ion Antonescu: «Pentru ce te-ai oprit? Intra cu tancurile in sediile lor si svarle-i afara»”56.
56 Serban Milcoveanu, Corneliu Z. Codreanu altceva decat Horia Sima, vol.II, Editura Crater, Bucuresti, 1996, pag. 79
Iar cand asupra legionarilor care „dupa asa-zisa rebeliune legionara se refugiaza in Germania, in februarie 1941, ( in loc sa li se asigure libertatea si imunitatea( s-a actionat cu masuri de constrangere”57: „autoritatile naziste faceau aplicarea doctrinei politice a lui Alfred Rosenberg, care preconiza slabirea si chiar nimicirea elitelor nationaliste din tarile ocupate sau aliate( ”58.
57 Carol Papanace, Prefata la volumul Constantin Papanace Diverse stiluri de lupta politica, Tipografia INFCON S.A., Constanta, 2005, pag. 9 58 ibidem
Dar puterea comunista nu tot distrugerea acelorasi elite o viza?... Iata ce scrie negru pe alb in procesul-verbal al conferintei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne, din Romania, la 18 mai 1948, referitoare la pozitia fata de Miscarea Legionara: „Sedinta este deschisa de domnul ministru Teohari Georgescu, care expune «Pozitia fata de miscarea legionara». Domnul ministru a aratat ca dupa 6 martie 1945 in fata noastra s-a pus problema de a infrange pe toti dusmanii poporului. Legionarii au fost, sunt si vor fi printre cei mai primejdiosi dintre dusmani”59.
59 1948 mai 18. Proces-verbal al conferintei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne referitoare la miscarea legionara, Arhiva Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, fond documentar, dosar nr. 45, f.1-4 – in volumul: Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, ”Bande, banditi si eroi”. Grupurile de rezistenta si Securitatea (1948-1968). Documente, Editura Enciclopedica, Bucuresti, 2003, pag. 43
Dar cel mai dur dintre regimurile detentiei politice post ’45, cel de disolutie a personalitatii prin tortura permanenta, pe care detinutii erau fortati sa si-o aplice RECIPROC, asupra cui a fost utilizat60?61
60 Si cine l-a dirijat?
Makarenko, specialistul sovietic in practicarea celor mai diabolice tehnici de torturare, din ordinul cui superviza si indruma, in Romania, cu maxima minutiozitate, preparativele declansarii «morbului Pitesti»? Vezi pe larg Reeducarea prin tortura (denumirea exacta: Gheorghe Boldur Latescu si Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist in Romania, vol. IV, Reeducarea prin tortura, Editura Albatros, Bucuresti, 2003).
Ana Pauker („Hana Rabinsohn”(Tesu Solomovici, Securitatea si Evreii, vol. II Teroare. Crime. Turnatori. Colaborationisti, Editura Tesu, Bucuresti, 2004, pag. 11)) ce origine etnica avea? „De la Tatiana Pauker-Bratescu, fiica Anei Pauker si a lui Marcel Pauker, provine o nota biografica exacta”(ibidem, pag. 12). Extrag din ea: „«La unul dintre frati, Zalman Rabinsohn, a tinut enorm; acesta, de altfel, avea sa revina in Romania din Israel, unde plecase inainte de 23 august 1944, a fost profesor de ebraica si poet»”(ibidem); „«a facut scoala elementara si, dupa cum am aflat din povestirile Bellei, matusa mea, a fost si la Heider, scoala religioasa pentru baieti, la Bucuresti, unde, printr-o exceptie a fost si ea admisa”., ibidem
Dar Alexandru Nicolschi? Vezi sectiunea Alexandru Nicolschi, sau cum devine un evreu general de securitate – al treilea capitol din Tesu Solomovici, Securitatea si Evreii, vol.I, Despre calai si despre victime, Prefata de Razvan Theodorescu, Cuvant inainte de Sorin Rosca Stanescu, Editura Ziua, Bucuresti, 2003, pag. 125-136. Si afla-i, chiar din propriile-i cuvinte, povestea numelui: „«Initial, numele meu a fost Boris Grunberg, dar in mai 1941 am plecat din URSS cu o misiune in Romania, cand am fost prins si ca sa-mi pot ascunde trecutul si misiunea mi-am schimbat numele in Nicolschi Alexandru Sergheevici; sub acest nume am fost cercetat de Organele Biroului II Bucuresti si sub acest nume ma recomand pana astazi»”., Alexandru Nicolschi, Autobiografie-sinteza, in Tesu Solomovici, Securitatea si Evreii, vol.I, Despre calai si despre victime, pag. 127
61 Studiul Gheorghe Boldur Latescu si Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist in Romania, vol. IV, Reeducarea prin tortura, Editura Albatros, Bucuresti, 2003, sau articolul Ionut Baias, Cine si de ce conduce Romania, Revista Permanente, Anul VIII, nr. 8, august 2005, pag. 20 – ca sa iau doar doua exemple – sunt extrem de elocvente in acest sens. (…)
Si, totodata, nici nu vad cum ar fi putut legionarii sa aibe interes de-al suprima pe Nicolae Iorga. Adica pe cel care, de la tribuna Parlamentului, in sedinta publica a Camerei Deputatilor, ii acuza, cu argumente, pe Evrei de „tentativa de asasinat care se face impotriva noastra ca natiune dominanta, de catre acei cari imbraca formele cele mai vulpine ca sa-si arate dorinta de a fi bunii nostri frati”62.
62 Nicolae Iorga, In Chestia manifestatiilor studentesti, Discurs rostit in sedinta din 17 decembrie 1909 a Camerei Deputatilor, in Nicolae Iorga, Discursuri Parlamentare, vol. I-iu, partea I-a, Editura Bucovina, I.E. Toroutiu, Bucuresti, 1939, pag. 362, [D.P.v.I.p.I]
Si care, de la aceeasi tribuna, dizerta despre, „acea fireasca legatura, ( intre agitatia socialista si tendinta evreiasca de a avea la noi mai mult decat toata averea noastra, decat tot creditul nostru, decat toata inraurirea asupra vietii noastre politice”63.
63 Nicolae Iorga, Chestia agitatiilor evreiesti, Discurs rostit in sedinta din 11 februarie 1910 a Camerei Deputatilor, in [D.P.v.I.p.I], pag. 392
Pot insa crede ca, daca Evreii ajunsesera stapanii Statului sovietic, iar N.K.D.V.-ul (K.G.B.-ul) este Organ de Stat, teza potrivit careia Traian Boieru (seful asasinilor fizici ai marelui savant Roman) era, de fapt, agent sovietic, infiltrat in Miscare ca membru cu scopul de a o compromite, nu tine deloc de domeniul fanteziei.
Extras din lucrarea: Radu Mihai Crisan, Secretul sabiei de foc( , Editura Cartea Universitara, Bucuresti, 2006
ISBN (10) 973-731-442-5; ISBN (13) 978-973-731-442-0 - CopyFREE -.
Preluare de pe: |
al doilea mesaj al meu pe acest forum iti va da dreptate cel putin partial... si eu am simtit de mult timp faptul ca exista numeroase indicii conform carora in al 2-lea Razboi Mondial evreii au ucis evrei (cu acceptul celor din urma, care de fapt s-au sacrificat), pentru atingerea unui scop care incepe sa se vada tot mai mult in zilele noastre... nu neg Holocaustul, doar afirm ca el a fost facut de evrei contra evrei (de putere impotriva opozitiei)... dupa cum afirma un ilustru scolastic contemporan al nostru, armamentul Germaniei naziste a fost furnizat de un grup de baieti din Panama, finantati de familia Rotschild... daca acceptam ideea ca acesta a fost un razboi fals, atunci poate vom intelege Irakul si Afganistanul, unde se duce o lupta "crancena" impotriva sufistilor... singura natiune a lumii care pare sa reziste cu stoicism este China miliardelor de suflete care traieste intr-o tara comunista cu o economie capitalista, dar suspectez faptul ca aceasta natiune este o aliata esentiala a iluminismului....
Eminescu a fost fara indoiala un profet... el a imaginat teoria vitezei luminii cu multi inainte ca Einstein sa o rationalizeze... originile filosofice ale teoriei se regasesc in teoriile lui Schopenhauer... eu ma recunosc a fi un adept al schopenhauerismului eminescian si consider ca nimic nu poate fi gandit fara eliminarea din gand a notiunii artificiale de TIMP...
|
|