Colectia de poze francmasonerie.3xforum.ro
Total 15 poze.


 
numai rau voitorii si cei platiti adica in slujba  pot scrie ca cele spuse aici sint simple e binenumai rau voitorii si cei platiti adica in slujba iluminatilor pot scrie ca cele spuse aici sint simple aiureli.conspiratia e bine gandita si machiavelique pusa in aplicare de celebri Anunaki si ajutoarele lor.nu am alte comentarii
26.03.20105.3KB
va prezint probabil cel mai bun site al vorba despre proiectul celor de la amazon si facebook, saVa prezint probabil cel mai bun site al anului! Este vorba despre proiectul celor de la amazon si facebook, sa faca un site de comunitati(gen hi5,myspace,facebook) unde facand puncte poti sa cumperi diverse lucruri(electronice,jocuri,echipamente de sport,etc) Siteul este finantat de Liberty Media, cea mai mare companie de media in SUA! Siteul este inca in faza beta, si este invite-only! Idea principala a siteului este sa aduci prietenii, sa joci, sa asculti muzica, sa vizionezi videoclipuri , sa te logezi zilnic, etc. Pentru acestea primesti PTZ-uri(bani virtuali), cu care poti sa scoti premiile! De exemplu, zilnic poti face chiar 10 PTZ-uri, iar un XBOX 360 ELITE e doar 675PTZ + 25 PTZ shippingul! Sunt multe iPoduri, jocuri de console/PC, console, camere foto, camere video, snowboarduri, televizoare , laptopuri etc..dovezi sant pe youtube : Cum faci puncte (PTZ) 1.Login Zilnic-2 PTZ 2.Raspuzi la o intrebare zilnica,la care nu conteaza raspunsul-2 PTZ 3.Joci un joc 2 ptz 4.Te uiti la unvideoclip-2PTZ mai am doar 17 invitatii pe care le primiti instant gasiti gratuit la id messenger lockerzzz27
04.04.201030.9KB
carti incomode! online! gratis! psihica. cum sa devii imun la sabiei de foc. sau cum e cu putintaCARTI INCOMODE! Online! Gratis! CopyFREE! Autoaparare psihica. Cum sa devii imun la manipulare Secretul sabiei de foc. Sau Cum e cu putinta Fenomenul Legionar Eminescul politic. Invierea Neamului intru Mihai Eminescu Spre Eminescu. Raspuns romanesc la amenintarile prezentului si la provocarile viitorului Maresalul Ion Antonescu si Corneliu Zelea Codreanu - Comandantii legionari Mota si Marin. Testamentele lor politice Nicolae Iorga – Testamentul politic
19.02.200838.6KB
george bush face parte din loja masonica George Bush face parte din loja masonica "CRANIUL SI OASELE" alaturi de John Kerry
23.07.20064.1KB

 
crezi tu....? cine sunt stapanii din umbra?crezi tu....?
23.07.200650.2KB
transmit calde salutari membrilor liberi din aceasta comunitate si fraterne celor ce au primit alteTransmit calde salutari membrilor liberi din aceasta comunitate si imbratisari fraterne celor ce au primit Lumina! In alte subiecte din acest forum am observat o inversunare caracteristica parca unui copil entuziasmat ca a descoperit "adevarul" lui decat persoane angajate intr-un dialog social, constructiv, de ce nu, acolo unde este cazul antrenant, si la fel de bine ancorat in Realitate, nu musai intr-un adevar sau altul, in versiuni si variante derizorii, in expuneri incomplete sau rauvoitor eronate. Am vazut antiteze teribile, dar cea mai pertinenta cu sursa confuziilor generatoare de conflicte este cea dintre Biserica si Ordinul Masonic (in dorinta anumitor persoane ce, parese, au o "agenda" in a dezbina in doua tabere, non-masoni de masoni, ca si cand primii exclud pe cei din a doua categorie si/sau viceversa; TOTI dar absolut toti suntem OAMENI, fiinte rationale, capabile de multe acte condamnabile dar si de o fina sensibilitate, ce nu poate fi decat de natura Divina). Chestiunea nu trebuie pusa in opozitie, ergo Biserica nu este opusul Ordinului Universal al Masoneriei, ci un sprijin de a intelege mai bine legatura/legaturile omului cu Divinitatea, in fapt aflata pretutindeni, in noi, sub noi, deasupra noastra si deasupra tuturor lucrurilor si fenomenelor naturale si/sau supranaturale, metafizice, esoterico-oculte, unele dintre aceste fenomene guvernandu-ne instinctual existenta si altele mergand in paralel cu esenta noastra divina, acea "particula" a lui Dumnezeu numita simbolic suflet. Ce ne face sa fim oameni? Antropologii vor spune evolutia noastra in timp, istoricii vor accentua experienta acumulata din sumedeniile de trepte/ere parcurse, patronii spirituali/sacerdotii vor rezuma totul la animarea humei de catre o Forta divina necunoscuta sub un liant de Sfant Duh (dupa Chipul si asemanarea lui Dumnezeu), filosofii (de diverse credinte spirituale/rationale/de alt gen) vor problematiza factorii considerati liniari. Asadar, ce ne face sa fim oameni? Religia, masoneria (a se observa ca am scris separat cei doi termeni intocmai pentru a disemina conceptual amandoua chestiunile), conceptele si notiunile filosofice, in multitudinea lor? Sfant sau foarte aproape de sfintenie, in opinia mea, este atunci cand te comporti moral in societate, cand arati compatimire si dorinta de a-ti ajuta seamanul cand acesta se afla la nevoie, atunci cand ajuti neconditionat un strain care iti apare in cale si care te roaga sa-i asculti plansul. Atunci cand nu intorci capul de la o nedreptate si macar incerci sa pui in aplicare principiile de altruism, onoare si toleranta, cand realizam ca destinul ni-l scriem zilnic in functie de alegerile pe care le facem cu totii si ca din ura se naste si mai multa ura si violenta si sursa tuturor neadevarurilor se hraneste cu aceasta ura, cand nu ne lasam dominati de ambiguitate si cercetam si mai mult conditia noastra si sensul existentei tuturor lucrurilor in acest univers aflat intr-o vesnica schimbare.. de abia dupa ce vom invata sa deschidem ochii, sa ne asumam responsabilitati, sa nu aratam cu degetul pentru neputinta noastra de a face si/sau de a intelege un lucru doar pentru ca el este prezentat altfel decat avem putere si capacitate de a descifra. Atunci si doar atunci cand vom inceta sa vedem in jurul nostru mizerie, suferinta si saracie, promiscuitate si ignoranta, va insemna ca ne-am dezvoltat la un alt nivel si perceptia noastra despre lumea si fenomenele inconjuratoare se va fi modificat in raport cu dorintele noastre spre mai bine si realitatea de a atinge si pune in aplicare aceste dorinte. La final imi aduc aminte de vorbele Ilustrului Octavian Paler: "Am avut norocul sa aflu ca dragostea este unicul adevar important si absolut, intr-o viata care nu ne da decat daruri relative. Si n-am fost ipocrit. Am iubit si eu." Va imbratisez! :.
11.07.20103.8KB
in primu` rand salutari tuturor.am dat si eu de acest site din greseala si chiar ma  subiectele deIn primu` rand salutari tuturor.Am dat si eu de acest site din greseala si chiar ma intereseaza subiectele de pe aici. Chiar nu inteleg de ce va ascundeti adresele voastre de e-mail ... secret de stat nu este asa ca asta nu face altceva decat da de banuit. Pana la urma nici eu si nici voi nu mai stim ce sa credem despre acest termen "francmasonerie" ... pentru ca Internet`ul ofera o gramada de informatii si nici nu mai stii pe cine sa crezi ... ori in aceste forum`uri care aduce acuzatii organizatiei caractericandu`i cu cuvinte de genu` "satanisti , stapanitorii lumii , instauratorii Noii Ordini Mondiale" si etc ... vizitati si ... dupa aceea ne batem toti cap in cap ca nu exista nici un fel de dovada nici din partea noastra nici din partea lor. Eu nu stiu cine ma conduce pe mine daramite cine conduce lumea :)
22.07.200627.2KB
paste fericit tuturor istoria neoficiala a aam ramas la revolutia franceza a carei ideologie apaste fericit tuturor conspirativistilor! continuam istoria neoficiala a iluminatiilor... deci aam ramas la revolutia franceza a carei ideologie a servit drept paravan scopurilor marsave ale iluminatiilor. chiar ei recunosc faptul ca lozinca lor cu egalitate, fraternitate si liberttate e o gogoasa umflata ...nu exista egalitate, pt ca nu exista pe lumea asta doua fiinte identice. nu gasesti doua frunze la fel intr-un copac. unii oameni sunt grasi, altii sunt slabi, unii sunt destepti altii sunt natarai, unii sunt frumosi, altii sunt urati etc, etc,etc. nu e posibil sa-i pui pe toti in aceeasi oala. ideea asta a avut ca scop derutarea mintilor. - de asemenea, prin inlaturarea nobilimii se urmareste cobararea puterii in mainile gloatei, sau pe romaneste spus pulimii (vorba lui sechelariu). buun... acuma pulimea e libera sa-si aleaga in mod democratic un conducator si totul pare foarte legitim si totul pare a fi in ordine... in afara de un lucru: acel conducator ales in mod democratic de catre pulime face parte tot din pulime si asta e problema. el nu e cu nimic mai presus de gloata. gloata l-a ales pe el dar el tot din gloata face parte. nu stiu daca am reusit sa ma fac inteles, daca m-am exprimat inteligibil... inainte de revolutie poporul era condus de rege si de biserica, regele se considera unsul lui dumnezeu, deci isi atribuia o instanta superioara. putaerea venea de sus. dupa revolutie puterea se alegea de jos in sus. ptca omul de rand nu stie ce sa faca cu puterea. ea e ca un obiect gingas in mainile grosolane ale unui ghiolban. si aici intervin iluminatii din umbra. ei pot manipula masele mai usor deci rezumand se poate considera ca: -iluminatii s-au folosit de forta poporului pt a smulge haturile din mainile aristocratiei. apoi poporul preia controlul dar nu stie ce sa faca si atata asteapta iluminatii astia care preiau comanda. - abatele Augustin Baruell a fost se pare singurul (sau unul dintre putinii) care si-a dat seama de aceasta tarasenie si a incercat fara sorti de izbanda sa faca publice aceste lucruri. se pare ca tipul asta avea cunostinte de cabala si numerologie si si-a dat seama de tot felul de lucruri legate de anul 1789. personal nu stiu ce cred despre aceste speculatii si nici nu am investigat destul scrierile acestui abate dar cred catotusi merita mentionat. -sarim pest cativa ani buni, (totusi trebuie mentionata infrangerea lui napoleon la waterloo. un agent secret al iluminatiilor a alergat intr-un suflet, a traversat canalul manecii cu o barca tocmai pt a raporta rezultatul bataliei. (asta zic si eu misiune de agent secret, nu ce vedem acuma cu james bond si alte filme marca hollywood). ca urmare a acestui fapt actiunile nu mai stiu carei corporatii au crescut hotarator.-iata alta isprava a eminentelor cenusii. cum se poate specula o victorie militara intr-un scop financiar! ) deci ne aflam in londra anilor patruzeci (secolul 19). locul de exil a doi dintre cei mai mari gainari ai istoriei umanitatii, ati ghicit este vorba de spre Marx si Engels acesti Stan si Bran ai ideologiei muncitoresti. Ei au activat in cadrul organizatiei ''Fratia dreptatii" sau asa ceva (nu stiu exact deoarece am citit un text in germana si nu stiu daca traducerea e corecta), care nu e altceva decat o aripa a iluminatiilor care avea ca sarcina trasarea unei noi ideologii care cica emancipa clasa muncitoare, etc etc etc, dar care de fapt era doar alt paravan pt illuminati. - mergem mai departe la roma in anul 1870 cand ilustrul francmason Giusseppe Massini ii scrie o scrisoare prietenului si discipolului sau de peste ocean Albert Pike insarcinandu-l sa creeze o superloja americana care sa preia conrolul asupra finantelor. bineinteles ca superloja asta avea sa indeplineasca criteriile unei loji masonice cu gradele ritului scotian antic acceptat. tot in aceeasi scrisoare se mentioneaza si alte loji americane si niste membrii. loja Columbia 1785: de Watt, Charles Dana, Horace Greenley, Clinton Rosenvelt loja Virginia 1786: Thomas Jefferson si George Washington (acest din urma a iesit in anul 1796) aceeasi scrisoare ma mentioneaza si afacerea Morgan, o alta incercare nereusita de a deconspira organizatia. -urmeaza descrirerea unei intruniri a acelei loje create de pike unde ia cuvantul un anume frate Albas, primul care face niste declaratii destul de vagi in ceea ce priveste credinta religioasa a iluminatiilor. se pare ca ei au doi poli: lucifer si adonai, primul reprezentand lumin iar cel de-al doilea intunericul. apoi urmeaza niste incantatii dubioase, in care membrii lojei il preamaresc pe satan si-l implora sa preia puterea cat mai repede pe aceasta planeta. aceasta este singura data cand se descrie o astfel de ceremonie in randul iluminatiilor. mergem mai departe: - ne aflam la new york in anul1910 la resedinta legendarului rockefeller. problema sa de capatai era ca nu stia ce sa faca cu banii lui atat de multi avea... atunci a venit la el un anume George A Phillburg care i-a sugerat sa investeasca in cercetarile psihologice germane care se stie ca au luat avant cam prin anii 70 din secolul 19. (a nu se confunda cu psihanaliza lui freud - ci este vorba despre psihologia comportamentala a lui Wilhelm Wund. ) deci rockefeller este sfatuit sa investeasca in aceste cercetari la sfaturile lui dr. Daweg care-i prezinta urmatoarele ecuatii: educatie+ bani+curent de gandire=? educatie=manipularea tineretului + musamalizari georgia 1910: - stenogramele unei intruniri masonice: se mentioneaza numele lui rothschild (in traducere libera "pavaza rosie" si al agentului sau morgan, de asemenea apare numele bancherului Kuhn Loeb si al lui Jakob Schiff, cel care sta de fapt la carma afacerilor lui loeb. familiile rothschild si schiff(traducere libera vapor) imparteau o corporatie la frankfurt prin secolul 18. washington 1919: - cu ocazia W1 se face un pas important in directia conducerii lumii. se prezinta o imagine a unei germanii hegemoniste, o germanie monstruoasa - imagine intretinuta de anglia care la vremea respectiva avea trupe teste tot in lume. s-a speculat pe scufundarea vasului american lusitania, vas american de spionaj care avea la bord si pasageri civil (clandestini). se pare ca acest lucru a avut drept scop intrarea Americii in razboi. - in legatura cu revolutia bolsevica se poate spune ca a fost finantata de rothschild, care era protectorul lui trotzki (armata rosie se asociaza cu numele lui rothschild adica pavaza rosie). tot rothschild este cel care a creat banca centrala impreuna cu John Foster Dulles, Allen Dulles si Christian Herter. concomitent cu aceasta lordul milner a creat societatea secreta 'round table' new york 1929: -un tanar jurnalist incearca sa-i ia un interviu lui paul warburg, un rechin al finantelor, referitor la viitorul financiar. in acest interviu warburg ii relateaza tanarului o parabola plina de echivoc si ambigua despre niste baieti ccare s-au adunat sa adne scoici. cu cat mai multe scoici, cu atat mai bine. moskova 1937: -interogatoriul unui agent dublu. acesta dezvaluie anchetatorilor legatura dintre weishaupt si rothschild dar nu este luat in serios de catre politisti. tot el le aduce sovieticilor in vedere ca trotzki era insurat cu fata lui jivotovsky, la randul sau in legatura cu warburg, care era actionar la jakob schiff. el mai marturiseste faptul ca hitler primeste bani de pe wallstreet, ca capitalismul (scuze de cacofonie) si comunismul nu sunt decat doua fete ale aceleiasi monede care vor sa submineze economia mondiala. (eu nu am inteles prea bine partea asta pt ca imi lipsesc cunostiintele de economie politica) se mentioneaza si ploanul dawes-young great falls 1943: -maiorul jordan, comandantul aeroportului din localitate primeste cererea turnului de a autoriza un zbor despre care el nu stia nimic. intrigat se repede la masina si goneste spre pista pt a afla despre ce vorba. uluit constata ca in avion se aflau niste rusi care aveau in posesie o geanta diplomat cu un continut straniu. jordan se duce la la washington pt a raporta personal cazul dar se loveste de un zid de tacere. ulterior primeste vizita unui colonel sovietic, kotikow, care pretinde daune pt un avion doborat cce continea niste matrici pt tiparirea unor marci speciale ce puteau fii schimbate in dolari (iarasi n-am inteles prea bine despre ce fel de manarie financiara ruso-americana e vorba, cert este ca din explicatiile lui kotikow, cei doi ofiteri nu ar fii decat niste pioni pe tabla de sah a 'celor din umbra" ). vermont 1957 -legendara infiintare a grupului bilderberg de catre printul bernhard al olandei florida 20.10.1963 -presedintele JFK ii impartaseste tatalui sau ca intentioneaza sa desfiinteze bancnotele rezervei federale. tatal sau ii raspunde ca nu va fi lasat sa faca ast aintrucat in joc sunt interese mari si intrigi planificate cu mult timp in urma. JFK insista pe faptul ca el in calitate de presedinte SUA are puterea de a face acest lucru. la o luna dupa aceasta JFK este impuscat mortal. munchen 1982: -jurnalistul Norbert P. (probabil nume conspirativ) ii scrie editorului sau Axel Springer o relatare despre evenimentele la care a luat parte de-a lungul istoriei.cum ar fi: intalnirea in vietnam cu un ofiter american care l-a initiat in tainele acestui razboi, (nu se cunoaste numele respectivului ofiter dar eu banuiesc ca este vorba despre fltcher prouty, cel care ulterior a scris cartea JFK), mai departe afla despre planul bancherilor de a cufunda cetateanul american de rand in datorii, si last but not least se intalneste cu un individ care-i marturiseste faptul ca a fost platit de CIA pt a organiza revoltele studentesti din anii 68. deci in concluzie la faptele enumerate aici se poate trage concluzia ca cei ce stapanesc lumea sunt o sleahta de bancheri care opereaza mai presus de orice lege in interesul lor si care vor sa indobitoceasca planeta facand-o sa fie sclava banului.
22.07.200634KB

 
bush jr in stanga imaginii societatea secreta skull & bonesBush Jr in stanga imaginii
29.07.200629.5KB
masonerie + comunism + fascism = exclud absolut deloc, cel putin ca ipoteza de lucru, ca insusiMASONERIE + COMUNISM + FASCISM = IUDAISM (…)nu exclud absolut deloc, cel putin ca ipoteza de lucru, posibilitatea ca insusi Razboiul al II-lea mondial sa nu fi fost decat o imensa, perversa si sangeroasa cacialma, etapa strategica a obtinerii mult-trambitatei globalizari, adica a statului unic planetar. Imi staruie in minte cuvintele incredintate hartiei in 1945, pe-ascuns, de Constantin Radulescu Motru, in jurnalul sau secret: „Victoria pe care o urmaresc aliatii este in contra nationalismului, iar nu contra industrialismului, sau chiar a militarismului german. De-aceea Roosevelt, in discursul pe care avea sa-l pronunte, daca nu murea, vorbeste de bunele relatii intre natiuni, si(;) acelasi limbaj il tine si urmasul sau Truman, inaintea Congresului Statelor Unite. Aceeasi cauza explica si apropierea dintre Statele Unite ale Americii si Republicile sovietice(;): ura pe care o au amundoua in contra ideologiei nationaliste”19. Si, nu intamplator „toti ministrii nostri se intrec, care mai de care, sa faca abstractie de diferentele de etnicitate in numirile de functiuni si in masurile de legislatie administrativa si scolara. In Moldova sunt preferati evreii, iar in Transilvania ungurii. La noi adevaratul inteles al cuvantului fascist, nu este altul decat nationalist”20. 19 Constantin Radulescu Motru, Revizuiri si adaugiri, vol.III, Editura Floarea Darurilor, Bucuresti, 1999, pag. 169, 170 20 ibidem, pag. 170 Insa, nota bene, doar nationalist roman, caci, isi continua acelasi Constantin Radulescu Motru confesiunea, „pentru anii, cati imi vor fi dati sa mai traiesc, cititul nepotolit pe care-l practicam mai inainte ar fi chiar pentru mine un izvor de vesnica neliniste si mahnire. (;)Se vor publica in Romania numai scrieri politice de patima adanca, dar de gandire superficiala. In ziaristica vor domina intelectualii evrei, cari au talentul sa scrie despre orice, si in fond despre nimic serios. Se va continua propaganda de astazi in contra rasismului si a tiraniei hitleriste, simple pretexte pentru evrei de a ascunde sub ele, pentru ochii romanilor, adevaratele lor interese. Intelectualii romani(;), de frica cenzurii, caci cenzura va dura si dupa incheierea pacii, (;)se vor margini la banalitate. Publicatiile cu continut filosofic, cu deosebire, se vor reduce la repetarea cliseelor preferate de partidul de la guvern”21. 21 ibidem, pag. 37 Dar cum s-ar putea ca doua sisteme politice si economice atat de trambitat contradictorii intre ele – capitalismul si comunismul –, respectiv cele doua omnipotente «superputeri» mondiale, chiar si numai sa sugereze cuiva tabloul a doua brate, aparent independente si opuse, ale unuia si aceluiasi creier arhipotent dar greu vizibil? M-a framantat aceasta intrebare. Am forat. Si astfel, in spiritul fidelitatii fata de obiectivitatea stiintifica, asa precum am precizat si cu alt prilej22, nu pot face abstractie nici de faptul ca in consistentul dictionar de personalitati evreiesti, scris numai de autori evrei, tradus in romaneste de un colectiv condus de o evreica si publicat in anul 2001 la editura Hasefer – oficial evreiasca, Karl Marx este prezentat ca «descendent (atat dupa mama cat si dupa tata) al unei lungi genealogii de rabini», iar o seama dintre conducatorii la varf ai loviturii de stat bolsevice si, totodata ai regimului comunist sovietic sunt si ei prezenti. 22 In interviul pe care doamna doctor Irina Airinei, redactor la Radio Romania Cultural, mi l-a luat in ziua de 9 august 2005, privitor la lucrarea Testamentul politic al lui Mihai Eminescu. Interviu publicat sub forma de brosura, in acelasi an, la editura bucuresteana Cartea Universitara. De asemenea, in acelasi spirit de onestitate stiintifica, nu pot nesocoti nici elemente precum: - prezenta in acelasi dictionar de personalitati iudaice, a unei ample rubrici biografice dedicate bancherilor Rotschild; - sau includerea in prestigioasa lucrare Ilustri francmasoni (aparuta in 1999 la Editura Nemira), atat a lui Hitler cat si a lui Mussolini, in contextul in care analiza comparativa a celor doua culegeri biografice, reliefeaza prezenta, deloc rara, in lume, la nivelul conducerii francmasonice superioare a unor proeminente personalitati evreiesti. Prin urmare, la aflarea unor astfel de stiri, este oare nejustificat din parte-mi nu sa contest, ci sa manifest doar o circumspectie metodica, descartiana daca vrei, asupra veridicitatii felului in care, manualele contemporane de istorie si majoritatea mass-mediei oficiale comenteaza, de exemplu, realitati de rascruce ale istoriei universale, cum sunt al doilea Razboi mondial, capitalismul si comunismul? Sigur, cetitorul meu drag, parca te-aud deja cum, perfect legitim, ma vei intreba acum cu stupoare: «– Bine, dar asta, domnule Crisan, inseamna ca dumneavoastra luati in calcul inclusiv ipoteza extraordinara ca Hitler, adica persoana care a ordonat si condus un genocid asupra evreilor, era, de fapt, agent iudaic? Ori asta-i culmea absurditatii!... Afara doar daca sustineti ca de Holocaust este vinovat cu totul altcineva, sau chiar negati existenta Holocaustului.» Iar intrebarea ta e mult prea grava si mult prea esentiala spre-a ma preface, chiar in conditiile actualei legislatii penale, ca n-am auzit-o. Asadar iti raspund. Si, fara a nega nici existenta genocidului in masa asupra evreilor, nici rolul detinut de Hitler in desfasurarea lui, iti redau intocmai, si sub beneficiu de inventar, o suita de paragrafe pe care le gasesti in lucrarea: Protocoalele Kogaionului. Teze si ipoteze consemnate si autentificate de Ion Coja pentru a se intelege si evalua corect Contenciosul Romano-Evreiesc, inclusiv – asa numindu-l unii – «Holocaustul din Romania». Iata-le: „In mediile interesate si cat de cat informate asupra celor petrecute in anii aceia, circula teorii si teze care leaga chiar derularea Holocaustului de o complicitate evreiasca, a unor evrei, a unor lideri evrei, a unor interese evreiesti. Este exclus ca liderii evrei de azi sa nu cunoasca aceste teze, care incrimineaza in modul cel mai sever cu putinta. Opinia publica asteapta o dezmintire categorica si bine argumentata din partea evreimii, a celor in drept, dar si datori s-o faca, prin care sa se puna capat acelor speculatii care dau Holocaustului o dimensiune si mai odioasa decat cea reala. Probabil reala!... Avem in vedere pe cei care leaga desfasurarea Holocaustului de teoriile rasiste la care au aderat multi lideri de constiinta evei, chiar inainte de instalarea la putere a nazismului, teorii potrivit carora omul trebuie sa intervina pentru indepartarea din viata sau de la procreatie a exemplarelor umane tarate, biologic nereusite. Nici un popor nu duce lipsa de asemenea «rebuturi» umane. Viata de ghetou a dus si la aparitia unui mare numar de evrei degenerati, a unor «evrei de calitate inferioara». Ipoteza prezentata de B.B.C., cu ani in urma si apartinand unui istoric englez, potrivit caruia lagarele naziste de concentrare si exterminare i-au «selectat» indeosebi pe evreii care nu corespundeau unor parametri antropometrici anumiti. Semnul de recunoastere a acestor evrei de calitate inferioara se pare ca a fost in primul rand saracia, neputinta de a accede la un standard de viata cat de cat civilizat. Oricum, este bine cunoscut faptul ca atunci cand Hitler le-a cerut evreilor sa paraseasca Germania, nu toti evreii au putut si au avut unde sa plece. Se pare ca liderii comunitatii evreiesti au fost cei care au decis, prin liste inaintate oficialitatilor germane, care evrei urmau sa plece din Germania, salvandu-se astfel, si care evrei ramaneau in Germania, pentru a umple lagarele de exterminare! Ceva similar s-a petrecut si in Basarabia. Cu putin inainte de declansarea razboiului au parasit Basarabia zeci de familii de evrei bogati, informati asupra faptului ca urmeaza a se petrece in Basarabia evenimente grave, scapate de sub controlul legilor. La fel cum, in aceiasi ani, plecarea in Palestina salvatoare nu era accesibila tuturor evreilor din Romania, ci se facea dupa anumite criterii, inclusiv criterii biologice: tinerete, inzestrare fizica si intelectuala, stare de sanatate perfecta etc.(;) Surse orale evreiesti acrediteaza ideea ca printre evrei este destul de bine cunoscuta aceasta cutremuratoare dimensiune a Holocaustului! Numai ca interdictia de a comenta in public aceasta stupefianta eventualitate este absoluta pentru evrei. Cat priveste teza (ipoteza) istoricului englez, acesta si-a prezentat-o sub forma unei piese de teatru care, a doua zi dupa premiera, a fost interzisa de cenzura britanica, gest care nu se mai petrecuse de cateva secole in Anglia. In motivatia interventiei, organele de cenzura au afirmat ca nu pun in discutie interpretarea data Holocaustului, asupra careia numai specialistii se pot pronunta, ci iau in consideratie sensibilitatea celor care au suferit in Holocaust si pe care ii va rani prea dureros teza autorului. Din pacate nici pana azi specialistii, in primul rand specialistii evrei in istoria Holocaustului, nu au dat raspuns cumplitelor acuzatii formulate de autorul englez, al carui text si ale carui argumente, au ramas necunoscute, au fost scoase din circuitul public al informatiilor”23. 23 Ion Coja, Protocoalele Kogaionului. Teze si ipoteze consemnate si autentificate de Ion Coja pentru a se intelege si evalua corect Contenciosul Romano-Evreiesc, inclusiv – asa numindu-l unii – «Holocaustul din Romania», Uniunea Vatra Romaneasca, Editura Tara Noastra, Bucuresti, 2004, pag. 13-15 Iar, ca replica, tu imi vei spune, ca, din respectivul citat nu reiese nicidecum ca Hitler le-ar fi fost evreilor subordonat, ci doar ca liderii acestora, chiar daca or fi operat acea cutremuratoare selectie, nu e exclus s-o fi facut impotriva vointei lor ea fiind, in conditiile descrise, singura posibilitate de a-si salva macar o parte din conationali. Si-ar fi neonest sa-ti tainuiesc ca si eu mi-am spus la fel. Din fericire insa am gasit un inceput de speranta ca pot iesi din impas – urmatoarea lamurire editoriala, aflata la pagina 204, in monografia Horia Nestorescu Balcesti, Ordinul Masonic Roman: „Nu am publicat, desi am avut la dispozitie, listele membrilor lojilor pur evreiesti, aflate in subordinea Ordinului B’nei B’rith (Fiii Aliantei24), Districtul IX Romania, de alta factura si structura decat cele din obedienta Ordinului Masonic Roman”25. 24 Alianta pe care Alexandru Safran, o explica astfel: „Dumnezeu i se reveleaza lui Abraham, in mod individual, in Tara Sfanta si ii porunceste printr-o mitva, care va primi mai tarziu pe Sinai confirmarea sa toraica de a aplica «pecetea» naturala, de a inscrie «semnul» fizic al aliantei Sale cu el si cu posteritatea sa, in carnea sa. Dumnezeu a prescris circumcizia lui Abraham si a descendentilor sai, pentru a stabili pentru intotdeauna nu doar legatura dintre El, patriarhul evreu, si rasa sa, viitorul Israel, ci si, in acelasi timp, legatura dintre El si pamantul «peregrinarilor» lui Abraham, viitorul Eret-Israel”., Alexandru Safran, Poporul lui Israel si Tara lui Israel. Israel, «inima natiunilor»; Eret-Israel, sufletul universului, Curs tinut la Universitatile din Geneva, Amsterdam si Jyvaskyla (Finlanda), la Trinity College din Cambridge si la Sorbona. Expunere prezentata la Paris, la Conferinta rabinica europeana. In volumul: Alexandru Safran, Israel si radacinile sale, Editura Hasefer, Bucuresti, 2002, pag. 58, 59 „Eret-Israel, Tara lui Israel”.(ibidem, pag. 26) „Chiar inainte de a alege Israelul, si alegand Eret-Israel, Dumnezeu proclama ca intregul pamant si cu tot ce cuprinde acesta sunt ale lui”. (ibidem) „Israel este omul si poporul prin excelenta. Israel «este numit om», caci el este principiul vital al omului; Israel este numit popor, caci el este «inima natiunilor», potrivit specificarii Zoharului si a lui Rabi Iehuda Halevi (sec. XII)”., ibidem, pag. 27 „Dumnezeu, pedepsind Israelul, nu ii retrage niciodata dreptul asupra tarii pe care El i-a dat-o pe veci(;). De altfel, Israel nu poate renunta la Eret-Israel, caci nu renunti la un angajament uman si la o promisiune divina, nu se separa de o mostenire umana si de un dar divin”., ibidem, pag. 31, 32 „Israel ramane pentru totdeauna proprietarul uman al Tarii care apartine lui Dumnezeu, si pe care El a oferit-o poporului Sau”. (ibidem, pag. 32) „Eret-Israel traieste in inima lui Israel, caci Eret-Israel este «sotia sa din tinerete». Eret-Israel nu l-a schimbat pe Israel pentru un alt popor; Israel nu a schimbat Eret-Israel pentru o alta tara. Israel si Eret-Israel raman deci indisolubil uniti unul cu celalalt, caci ei raman, ambii, uniti cu Dumnezeu. Ori Dumnezeu nu a schimbat poporul Sau cu un altul”., ibidem, pag. 33 „Israel trebuie sa se identifice cu mitvot, cu poruncile divine cuprinse in Tora”., ibidem, pag. 25 „Tora constituie instrumentul spiritual al lui Dumnezeu pentru Creatia lumii, iar mitvot constituie instrumentul practic al omului pentru perfectionarea lumii”., ibidem „Intreaga Tora, scrisa si orala”.,ibidem, pag. 49 „Tora scrisa ne incredinteaza secretele limbii sale originare, ebraica, ca si ale poporului ebreu”., ibidem „Tora orala(;) reflecta structurile mentale proprii lui Israel si obtine aplicarea sa completa in Eret-Israel”., ibidem „Dumnezeu ofera Tora oricui, cu conditia ca ea sa fie acceptata in totalitate, in unitatea ei material-spirituala. Dar numai Israel a acceptat-o cu aceasta conditie; el s-a angajat sa o aplice pretutindeni si sa o realizeze in Eret-Israel”., ibidem, pag. 52 „Promulgarea Torei lui Dumnezeu pe Sinai declanseaza intr-adevar sin a, ura natiunilor lumii impotriva poporului lui Dumnezeu. Popoarele pamantului nu-i iarta lui Israel faptul de a fi acceptat ceea ce ele au considerat inacceptabil”. (ibidem, pag. 52, 53) „Popoarele pamantului ataca deci Poporul lui Dumnezeu, Poporul Torei, a carui privire patrunzatoare supara, a carui voce persuasiva deranjeaza, a carui prezenta irita. Popoarele pamantului, atacand Israelul vor, de fapt, sa-l atace pe Dumnezeu, a carui Tora au refuzat-o, a carui suveranitate au respins-o: «Ele urasc Israelul, deoarece il urasc pe Dumnezeu». Popoarele pamantului «ridicandu-se impotriva lui Israel, se ridica impotriva lui Dumnezeu». Dar ele nu-L pot sesiza, nu-L pot atinge decat prin Israel”., ibidem, pag. 53 Nu comentez... Ci, doar continui citarea: „Prin alianta carnala a circumciziei si alianta spirituala a Torei, Dumnezeu stabileste legatura integrala, totala, in acelasi timp materiala si spirituala, dintre israelit, poporul lui Israel si tara lui Israel. Alianta circumciziei este o mitva a Torei, «care echivaleaza cu toate celelalte mitvot». Iata de ce, noteaza Gaonul din Vilna, mitva circumciziei este denumita pur si simplu brit, «alianta», caci adaugandu-se celorlalte sase sute douasprezece mitvot (valoarea numerica a cuvantului brit este de 612) ea completeaza numarul 613, numarul total de mitvot al Torei. Alianta Torei este, de asemenea globala, caci Tora contine toate mitvot; iar singura mitva «studierii Torei» echivaleaza cu toate celelalte mitvot”., ibidem, pag. 59, 60 „«Alianta» care uneste pe Israel de Dumnezeul sau «este eterna», «nu va fi rupta niciodata», «nu e revocabila»; este o «alianta de sare»: sarea nu se schimba”., ibidem, pag. 65 „Confirmarea atasamentului Sau indestructibil fata de Israel se afla in faptul ca Israel traieste: el nu poate fi doborat in pofida suferintelor pe care le suporta. «Orice arma faurita impotriva lui va fi neputincioasa»”., ibidem, pag. 65 „Intr-adevar, Israel traieste, nu se schimba. Nu numai ca traieste, dar el nu se schimba. El este mereu, in esenta sa, in structura sa fundamentala acelasi”.,ibidem, pag. 64 „Uitarea de sine provocata de uitarea de Dumnezeu, de Tora(;), antreneaza pacatul cel mai grav, acela comis prin neglijenta”.(ibidem, pag. 70) „Cu toate acestea, zikaron, «memoria» evreului(;), ramane buna; in interioritatea sa ascunsa, ea ramane aproape intacta. Ea nu slabeste niciodata complet: ea nu slabeste decat la periferie. Zikaron nu il tradeaza niciodata pe evreu, fie el si neatent. Caci, in fond, evreul nu-si uita niciodata Dumnezeul sau; el nu-si uita de Tora sa; el nu uita de Poporul sau, Israel; el nu-si uita Tara, Eret-Israel”., ibidem, pag. 71 „Cat priveste disparitia lui Israel din lume, aceasta este exclusa, chiar din cauza «privilegiului» «Raspandirii» fizice a poporului evreu. Populatia evreiasca dintr-o regiune poate fi distrusa; evreii pot fi expulzati dintr-o tara, dar Israel nu ar putea fi «anihilat», fiindca Dumnezeu nu poate fi biruit”., ibidem, pag. 64 „«Elokei Israel», «Dumnezeul lui Israel», devenit Meleh «Regele lui Israel», Malhuto bacol masala, «Regalitatea Sa» se va impune tuturor, mai intai din teama – masala – pe care ea o va inspira, apoi ea va fi acceptata de toti cu bucurie: Regele lui Israel, recunoscut «Rege al intregului pamant» va domni atunci asupra tuturor – «Va Timloh al col maasseha» – din inaltul muntelui Sionului”., ibidem, pag. 69 Mihai Eminescu – ”nebun”, ”antisemit”, ”xenofob”, ”retrograd” (si, totdeodata, „mare precursor al legionarismului romanesc”(Constantin Papanace, MIHAI EMINESCU un mare precursor al LEGIONARISMULUI romanesc, Editia I-a, Editura Armatolii, Cetatea Eterna, 1951, coperta I-a - „Nimeni altul ca dansul nu este mai aproape de sufletul legionar”., ibidem, pag. 16)): „Cosmopolitismul e o simulatiune si nimic alta, el n-a fost niciodata un adevar. Strainii care au interese personale in Tara Romaneasca de es., vor simula totdeauna cosmopolitismul, pentru ca, declarandu-si adevaratele lor simtiri, ar putea sa pericliteze interesele lor individuale”., Mihai Eminescu, Manuscrisul Din sedintele Societatii Romania Juna. Nationalistii si Cosmopolitii, in Mihai Eminescu, Opere, vol. IX, Editie critica intemeiata de Perpessicius, Editura Academiei Romane, Bucuresti, 1980, pag. 457 Ceea ce nu-i impiedica prin nimic ca, din ratiuni tactice, sa se autoprezinte «romani»: „Cine va face lista functionarilor mai cu seama inalti, a pensionarilor, a deputatilor, a arendasilor bunurilor publice si private, c-un cuvant a tot ce reprezinta circulatiunea si reglementarea vietii generale a tarii, va observa cu inlesnire ca franele stapanirii reale a scapat din mana elementului autohton si istoric si a incaput pe maini straine. Dar acest din urma element, aceasta formatiune(;) se pretinde romana? Neaparat se pretinde, caci altminterea n-ar avea pretext sa stapaneasca”., Mihai Eminescu, «Romanul» a contractat naravul..., Timpul, 29 iulie 1881, in Mihai Eminescu, Opere, vol. XII, Editie critica intemeiata de Perpessicius, Editura Academiei Romane, Bucuresti, 1985, pag. 267 „Popor, natiune e complexul de clase sociale al unor oameni de aceeasi origine etnica. Proprietarul mare, taranul, negustorul, breslasul sunt in acelasi mod popor; nimeni dintre acestia nu e mai mult ori mai putin popor decat fiecare dintre ei”., Mihai Eminescu, Un cenusar roman..., Timpul, 8 aprilie 1879, in Mihai Eminescu, Opere, vol. X, Editie critica intemeiata de Perpessicius, Editura Academiei Romane, Bucuresti, 1989, pag. 215 25 Horia Nestorescu Balcesti, Ordinul Masonic Roman. Mai putina legenda si mai mult adevar, cu un Cuvant inainte de Mihail Sadoveanu, Casa de Editura si Presa Sansa S.R.L., Bucuresti, 1993, pag. 204 Dar in ce consista atat de specialul caracter al acestui ordin? „Conducerea suprema a francmasoneriei universale o detine Ordinul international B’nai B’rith26 cu sediul la Chicago, impreuna cu formatiile secrete ascendente, B’nai Mosche, B’nai Israel, B’nai Zion, dominate ocult la randul lor de acei misteriosi Intelepti ai Sionului”27, afirma Florin Becescu. 26 Unii autori uziteaza forma «B’nai», altii prefera «B’nei». Insa, in oricare dintre cele doua maniere l-am gasi scris: este unul si acelasi cuvant. 27 Florin Becescu, Franc-Masoneria. Crima-Spionaj-Anarhie, Editura Ziarului «Porunca Vremii», Bucuresti, 1936, pag. 13 Asa o fi? Aici publicatia evreiasca Israelite of America, privitor la intreaga Francmasonerie, nu numai strict la B’nai B’rith, consemneaza: „Francmasoneria este o organizatie evreiasca, a carei istorie, grade, simboluri si parole conventionale sunt evreiesti de la inceput pana la sfarsit”28. 28 Israelite of America, 3 august 1866, apud Obiectiv Legionar, An II, nr. 1(7), ianuarie 2004, pag. 14, Iar Jean Bidegain, intr-un discurs tinut in fata Marelui Orient al Frantei, adauga: „Evreii, atat de remarcabili prin instinctul lor de dominatie si prin stiinta lor de a guverna, au creat Franc-Masoneria ca sa inroleze intr-insa oameni care, neapartinand neamului lor, se angajeaza totusi sa-i ajute in faptele lor, sa colaboreze cu ei la stabilirea domniei lui Israel printre oameni”29. 29 din discursul lui Jean Bidegain in fata Marelui Orient al Frantei, 1905, in , pag. 14 Si-atunci cand imi vei replica cum ca Hitler a scos Masoneria in afara legii – cautand, prin aceasta, sa-mi sugerezi ca si daca a fost cumva mason, la un moment dat s-a razvratit impotriva Masoneriei –, te voi invita sa reflectezi asupra urmatorului pasaj din Ilustri francmasoni: „In 1944, D. Ruggenborg nota: «...cred ca Mussolini si Hitler sunt doua exemple potrivite pentru faptul ca asemenea personaje, aparent impotriva Francmasoneriei, ar trebui analizate cu mai multa atentie.»”30.Hitler, „a fost initiat in 1922, intr-o loja din München. A fost creatia francmasonilor din Vest(;). Hitler a aparat interesele Francmasoneriei si pe unii dintre frati, care, ulterior, au ocupat pozitii influente in Parlamentul National Socialist German”31. 30 Emilian M. Dobrescu, Ilustri francmasoni, Editura Nemira, Bucuresti, 1999, pag. 83 31 ibidem, pag. 79 „D. Ruggenborg relateaza cum Mussolini a interzis nu Francmasoneria din care faceau parte si fascisti, ci doar «directia romana» a Marelui Orient de Italia(;), sporind astfel influenta in Italia a Marii Loji Unite de Anglia”32. 32 ibidem, pag. 83 Bun, fie chiar si-asa: Masoneria anexa a iudaismului, Hitler mason si, implicit, subordonat puterii iudaice. Totusi, cum ar fi putut, fie si numai o singura clipa, unor decidenti evrei, sa le treaca prin minte gandul de-a ordona uciderea unor membri ai propriei lor etnii, si inca in proportii de genocid? Mai ales, data fiind admirabila solidaritate intraetnica, specifica, poate in cel mai inalt grad cu putinta, tocmai Neamului Evreiesc. Studiul Degenerarea Rasei Jidanesti33, al doctorului Paulescu, schiteaza o posibila pista: „Cuvantul degenerare (de la genus: gen), – cand e aplicat la o rasa de oameni, – insemneaza o alteratie a caracterelor genului omenesc. Adeseori, insa, cuvantul Gen e inlocuit in limbagiul stiintific, prin cuvantul Specie. Sub influenta unor cauze morbide – care provoaca leziuni, in sistemul nervos si mai ales in creer, – rasa degenerata isi schimba caracterele speciei umane. Ea intra in domeniul Patologiei si se degradeaza din ce in ce, – prin diverse malformatii si prin turburari in functiile organelor, – pana ce ajunge, in cele din urma, sa fie compusa din schilozi, nebuni, epileptici, imbecili sau din monstrii idioti,...ce-s incapabili sa se mai reproduca”34. 33«Jidanesti» este termenul continut de titlul cercetarii respective; si sub care, evident cu modulatiile gramaticale de de rigoare, sunt desemnati Evreii ori de cate ori Nicolae Paulescu ii metioneaza in cuprinsul ei. 34 Nicolae C. Paulescu, Degenerarea Rasei Jidanesti, Bucuresti, 1928, pag. 11 „Degenerarea e expresia unor lesiuni atrofice sau malformatiuni localisate in anumite teritorii din scoarta creerului, – si care se transmit prin hereditate”35. „Leziunile atrofice ale scoartei creerului, – ce sunt proprii degenerarii, dau loc la tulburari in sensibilitate, – in motilitate, – in instincte, – si in vointa”36. „Anomaliile congenitale ale creerului dau nastere la tulburari in desvoltarea oaselor craniului, ale trunchiului si ale membrelor”37. 35 ibidem, pag. 17 36 ibidem, pag. 25 37 ibidem, pag. 20 „Degenerarea Jidanilor(;) e datorita transmisiei hereditare a malformatiilor creierului”38. „Talmudul impune Jidanilor, – ce-s degenerati prin hereditate, – o(;) cauza de degenerare dintre cele mai eficace,...anume: Casatoria numai intre consangeni. Aceasta cauza isi a aratat efectele degenerative funeste asupra Nobililor, din diverse Tari, cari se casatoresc numai intre ei”39. 38 ibidem, pag. 14 39 ibidem, pag. 15 Marturisesc ca, cel putin pentru mine, e verosimil ca perspectiva producerii unei astfel de catastrofe intraetnice nu l-ar putea lasa indiferent pe nici un conducator etnic, indiferent al carui Neam periclitat. Si ca, in ultima instanta daca i-ar sta in putere, ar recurge, desi cu cea mai crancena strangere de inima, la cel mai dramatic remediu: suprimari fizice de degenerati irecuperabil40. 40 Ceea ce insa nu pot crede, si, indraznesc sa afirm ca orice om cu minima judecata de bun simt, nicidecum neaparat medic ori genetician, refuza si el sa creada, este altceva. Anume afirmatia aceluiasi doctor Paulescu, potrivit careia intreaga etnie evreiasca este degenerata: „Jidanii formeaza, in Omenire, o rasa, particulara, ce e degenerata”., ibidem, pag. 11 Am tot respectul pentru calitatile de cercetator ale savantului Paulescu, concretizate in multiple si profunde studii si descoperiri stiintifice, dar consider ca a procedat total neonest cand, prezentand fotografiile a doi Evrei retardati (vezi paginile 22 si 23 ale studiului citat), a extrapolat exceptia, decretand-o regula, si inca absoluta. Iar relativa nedezvoltare din anii ’30 a geneticii nu-l poate scuza. Caci, acei Evrei despre care, in Spitalul, Coranul, Talmudul, Cahalul, Francmasoneria, afirma tot el ca sunt strategii ce diriguiesc Francmasoneria Mondiala nu pot, fireste, in nici un caz, sa fie niste retardati. Mai mult, atatia si-atatia Evrei obisnuiti, cu care oricine isi intersecteaza curent pasii, sau chiar sta de vorba, e evident ca sunt normal constituiti. Si ce sa mai spun de un Lazar Saineanu (asistentul la catedra al lui Bogdan Petriceicu Hasdeu si autor al pertinentei cercetari de folclor Basmele Romanilor), ori de un Moses Gaster (contemporan cu Mihail Eminescu si eminent etnolog)… Pot fi ei, oare, retardati?... Mai mult, am sentimentul ca Nicolae Paulescu opereaza cu o premisa falsa. Dupa parerea mea, exemplul pe care-l ofera drept analogie (al unor familii nobiliare de la Curtile Europei Apusene) priveste numai acele casatorii intre rude de sange cuprinse intre gradele I-IV rudenie (adica incepand cu frate-sora si incheind cu veri primari). Ori tot experienta geneticii statueaza ca dincolo de acest grad (adica deasupra lui) incrucisarile intre consangeni nu numai ca n-aduc nici un prejudiciu descendentilor, ci, dimpotriva, le sunt benefice, conferindu-le acestora un plus de vigoare psihica si fizica. Si imi este imposibil sa cred ca un intreg popor se poate incrucisa numai frate-sora sau, in cazul cel mai putin rau, var primar-vara primara. Ca respectiva incrucisare distructiva poate fi practicata de un segment minoritar al etniei, mai consistent procentual – posibil (tinand cont de relatarile Vechiului Testament) – la Evrei decat la alte Neamuri, imi pare mult mai aproape de adevar. Iar in Stalin inclin a nu vedea deloc un «mare caz», o exceptie. Insusi numele lui – Djugasvili – imi da o indicatie nepretuita despre ”gruzinitatea” lui. Si presupun ca, de asemenea, oricui a aflat ce-nseamna tradus... Asa ca nu ma prea surpinde sa aflu ca „pe 27 septembrie 1944, la solicitarea sovieticilor generalul american Donovan punea la dispozitie lista completa cu personalul O.S.S. din Bulgaria, Romania, Cehoslovacia, Iugoslavia si din zonele ocupate de Armata Rosie. Din acel moment insa, toti partizanii din Europa de Est si din Balcani care avusesera legaturi cu ofiteri O.S.S. au fost trecuti pe listele negre ale N.K.V.D. Ofiterii O.S.S. priveau neputinciosi cum colegii lor de la N.K.V.D. suprimau pas cu pas opozitia la dominatia comunista din zonele eliberate de Armata Rosie”41. 41 Cristopher Andrew & Oleg Gordievski, K.G.B., Editura All, Bucuresti, pag. 231, apud Nicolae Mitrica, Episoade dintr-un razboi nedeclarat, partea a VI-a, in Revista Francmasoneria. Dezvaluiri cutremuratoare, nr. 10/2003, pag. 22 Si-atunci citatul din Jewish Banker – „S-ar putea spune ca Marxismul este cel mai inversunat dusman al Capitalismului, care pentru noi e sfant. Pentru simplul motiv ca ei sunt poli opusi, ei ne dau noua cei doi poli ai Pamantului si ne permit sa-i fim noi axa. Acesti doi oponenti Bolsevismul si noi insine ne gasim identificati in Internationala. Acesti doi oponenti, care constituie doctrina celor doi poli ai societatii, se intalnesc in unitatea de scop, care este reinnoirea societatii de sus prin controlul avutiei si de jos prin revolutie.”42– sa fie oare o naivitate?... 42 Citat din Jewish Banker, de Comte de Saint-Aulaire din Geneve contra la Paix, Librarie Plan, Paris, 1936, apud , pag. 10 La fel si urmatorul, din The American Hebrew. Adica: „Revolutia din Rusia a fost produsul creierelor evreiesti, a nemultumirii evreilor, a planificarii lor, al carei scop este sa creeze o noua ordine in lume. Ceea ce a putut sa fie realizat atat de bine in Rusia datorita creierelor evreiesti, din cauza nemultumirilor lor si prin planificarea lor, prin acelasi efort intelectual si fizic va trebui sa poata deveni o realitate si la scara mondiala”43. 43 The American Hebrew, 20 septembrie 1920, apud , pag. 8 Sau poate chiar acesta, din The Jewish World...:„Marele ideal al iudaismului este ca intreaga lume sa fie imbibata cu invatatura iudaica, si apoi, intr-o Fraternitate universala, a natiunilor – de fapt intr-un mare iudaism – toate rasele si religiile individuale sa dispara”44. 44 The Jewish World, 9 februarie 1883, apud , pag. 7 Adaug, mai mult din scrupulozitate, ca in aceeasi culegere biografica Ilustri francmasoni il regasesti si pe Churcill, Sir Winston Leonard Spencer (pag. 55), alaturi de Roosevelt Franklin Delano (pag. 84), Washington George (pag. 85) sau Truman Harry S. (tot la pag. 85). Ca sigla Statelor Unite ale Americii (pe care o poti vedea in format mare pe zidul Ambasadei S.U.A.) are deasupra (semnificatie definita limpede de heraldica) capului vulturului steaua cu sase colturi – a lui David –, formata din stelute intre care linia de unire trebuie trasa mental... (...)in legatura cu eventualitatea posibilitatii de a i se permite crestinismului existenta in Masonerie, gasesti in lucrarea Ordinul Masonic Roman precizarea: - „aprilie 1929: gr. 30, Octavian Goga militeaza pentru fondarea Blocului crestin francmasonic. - «d. Octavian Goga, care desi este mason, habar n-are de rostul francmasoneriei, caci si-a permis sa vorbeasca in loja despre crestinism – greseala ce masonii ce masonii nu ii vor ierta niciodata. D Goga a mers asa de departe cu naivitatea sa, incat a propus ca Loja Nationala sa se numeasca Loja Crestin-Nationala.»(V.Trifu, 1932)”50 50 Horia Nestorescu Balcesti, Ordinul Masonic Roman, pag. 344 Iar Nichifor Crainic, in Ortodoxism si Masonerie, exprimandu-se asupra motivului prezentei Bibliei ca obiect ritualic in anumite loji, comenteaza: „Francmasonii romani de rit scotian(;) zic: «Noi nu suntem impotriva ortodoxiei cum sunt cei de la Marele Orient. Noi admitem Biblia. Noi juram pe Biblie». Ce e adevarat din toate astea? Masoneria, fie scotiana, fie cealalta, e un fel de religie deandoaselea. Ea are temple, un cult organizat cu diferite ritualuri si o serie de obiecte simbolice. Intre aceste obiecte simbolice, masoneria scotiana admite si Biblia. Ce inseamna aceasta? Ca masoneria admite doctrina cuprinsa in Biblie? In cazul acesta ea n-ar fi decat o secta religioasa ca multe secte nascute din crestinism. Dar nu! Biblia in masonism are cu totul alta semnificatie. Sa consultam cartea domnului Eugen Lannhoff. «Biblia, raportorul si compasul» – zice dansul – «sunt cele trei mari lumini ale masoneriei». «Biblia, lumina de deasupra noastra, NU CA AUTORITATE DOGMATICA, ci ca expresie a credintei intr-o ordine morala universala!» Adica un simplu simbol, ca raportorul, «lumina din noi» si ca compasul, «lumina din jurul nostru». Prin urmare, in masonerie Biblia joaca un rol de simbol exact ca oricare alt obiect, de pilda compasul si raportorul. In locul ei ar putea si o strachina sa insemne acelas simbol, fiindca sensul simbolic nu se leaga de autoritatea dogmatica a Bibliei! Dar ce mai inseamna Biblia daca o despoi de autoritatea dogmatica a doctrinei revelate? Nu e vorba aici de o suprema batjocura ce se aduce divinei carti, reducand-o la sensul pe care il pot avea un sort, o mistrie, sau un compas?”(Nichifor Crainic, Ortodoxism si Masonerie, in Ioan M. Mares, Francmasoneria in filmul «Ecaterina Teodoroiu», 1933, pag. 54, 55) Cat despre autoprezentarea ca deiste a unora dintre loji, acelasi Nichifor Crainic, noteaza: „Nu exista o separatie intre cele doua masonerii: cea scotiana si cea a Marelui Orient. Ele lucreaza mana in mana. Numai ca cea scotiana se marturiseste deista. Aceasta nu inseamna in nici un caz ca admite crestinismul. Deismul e o conceptie filosofica ce admite la originea lumii un principiu abstract, creator si impersonal, cu care insa lumea nu mai are nimic deaface. In fond, aceasta invatatura nu este decat o nuanta a ateismului, un ateism camuflat. Formula simbolica din ritul scotian «in numele marelui arhitect al tuturor lumilor», dupa insasi interpretarea pe care o da d. Eugen Lannhoff, nu inseamna o formula de credinta intr-un dumnezeu personal. Ea e mentinuta ca o expresie pur simbolica pentru a impaca pe cei cari vin in masonerie cu convingerile religioase ale Bisericii”., ibidem, pag. 54 „Toate afirmatiile mele au un caracter obiectiv. Ele se intemeiaza pe o carte monumentala Die Freimaurer de d. Eugen Lannhoff, mason convins, aparuta in 1929 la Viena. Cartea mi-a fost daruita de distinsul meu prieten dr. Heinrich Studer, proprietarul editurii Amaltheea, unde a aparut lucrarea. Die Freimaurer, adica Francmasonii, e o carte de expunere si aparare a institutiei oculte alcatuita dupa documente ce i s-au pus la dispozitie autorului de lojile masonice. Prin urmare, o carte incontestabil masonica”., ibidem, pag. 53 In 1937 Corneliu Zelea Codreanu face in mass-media, precum bine se stie, „declaratia51 ca in caz de venire la guvern, in 48 de ore(;) va completa alianta traditionala cu Franta prin alianta eficace cu Germania52”53. 51 In urma careia, „la 27 mai 1938 Tribunalul Militar Bucuresti executand ordinul dictatorului Carol al II-lea l-a condamnat(;) la 10 ani inchisoare pentru «tradare»”., Serban Milcoveanu, Atentatul din 21 septembrie 1939 contra lui Armand Calinescu si epoca 1930-1950, Editura TCM Print, Bucuresti, 2004, pag. 118 52Alianta gratie careia, daca s-ar fi-ncheiat, „Germania: a) putea incepe razboiul antisovietic inainte de inarmarea U.R.S.S.-ului inceputa in 1939-1940 si b) nu avea in nici un fel nevoie de razboiul inutil si fratricid cu Franta si Anglia”.(ibidem, pag. 119) Aceasta deoarece „cu lantul muntilor Carpati si cu petrolul din Valea Prahovei Romania este cheia continentului Europa”., ibidem 53 ibidem, pag. 118 Dar, „la intrevederea de la Berchtesgaden, din 24 noiembrie 1938, Adolf Hitler n-a spus nici un cuvant in legatura cu Corneliu Z. Codreanu si cu proiectul unanim stiut in Europa al asasinarii lui in inchisoare. Fata de aceasta abtinere, regele Carol al II-lea a inteles posibilitatea unui asentiment si a intrebat: «Aceasta inseamna in politica interna ca am mana libera?»”54 54 ibidem „Marele Führer Adolf Hitler a raspuns: «Da, in politica interna aveti mana libera». Si-au strans mainile”55. 55 ibidem Si, mai departe, „in noaptea de 21/22 I 1941 Adolf Hitler cheama la telefon pe Ion Antonescu: «Pentru ce te-ai oprit? Intra cu tancurile in sediile lor si svarle-i afara»”56. 56 Serban Milcoveanu, Corneliu Z. Codreanu altceva decat Horia Sima, vol.II, Editura Crater, Bucuresti, 1996, pag. 79 Iar cand asupra legionarilor care „dupa asa-zisa rebeliune legionara se refugiaza in Germania, in februarie 1941, (;)in loc sa li se asigure libertatea si imunitatea(;) s-a actionat cu masuri de constrangere”57: „autoritatile naziste faceau aplicarea doctrinei politice a lui Alfred Rosenberg, care preconiza slabirea si chiar nimicirea elitelor nationaliste din tarile ocupate sau aliate(;)”58. 57 Carol Papanace, Prefata la volumul Constantin Papanace Diverse stiluri de lupta politica, Tipografia INFCON S.A., Constanta, 2005, pag. 9 58 ibidem Dar puterea comunista nu tot distrugerea acelorasi elite o viza?... Iata ce scrie negru pe alb in procesul-verbal al conferintei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne, din Romania, la 18 mai 1948, referitoare la pozitia fata de Miscarea Legionara: „Sedinta este deschisa de domnul ministru Teohari Georgescu, care expune «Pozitia fata de miscarea legionara». Domnul ministru a aratat ca dupa 6 martie 1945 in fata noastra s-a pus problema de a infrange pe toti dusmanii poporului. Legionarii au fost, sunt si vor fi printre cei mai primejdiosi dintre dusmani”59. 59 1948 mai 18. Proces-verbal al conferintei ce a avut loc la Ministerul Afacerilor Interne referitoare la miscarea legionara, Arhiva Consiliului National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, fond documentar, dosar nr. 45, f.1-4 – in volumul: Consiliul National pentru Studierea Arhivelor Securitatii, ”Bande, banditi si eroi”. Grupurile de rezistenta si Securitatea (1948-1968). Documente, Editura Enciclopedica, Bucuresti, 2003, pag. 43 Dar cel mai dur dintre regimurile detentiei politice post ’45, cel de disolutie a personalitatii prin tortura permanenta, pe care detinutii erau fortati sa si-o aplice RECIPROC, asupra cui a fost utilizat60?61 60 Si cine l-a dirijat? Makarenko, specialistul sovietic in practicarea celor mai diabolice tehnici de torturare, din ordinul cui superviza si indruma, in Romania, cu maxima minutiozitate, preparativele declansarii «morbului Pitesti»? Vezi pe larg Reeducarea prin tortura (denumirea exacta: Gheorghe Boldur Latescu si Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist in Romania, vol. IV, Reeducarea prin tortura, Editura Albatros, Bucuresti, 2003). Ana Pauker („Hana Rabinsohn”(Tesu Solomovici, Securitatea si Evreii, vol. II Teroare. Crime. Turnatori. Colaborationisti, Editura Tesu, Bucuresti, 2004, pag. 11)) ce origine etnica avea? „De la Tatiana Pauker-Bratescu, fiica Anei Pauker si a lui Marcel Pauker, provine o nota biografica exacta”(ibidem, pag. 12). Extrag din ea: „«La unul dintre frati, Zalman Rabinsohn, a tinut enorm; acesta, de altfel, avea sa revina in Romania din Israel, unde plecase inainte de 23 august 1944, a fost profesor de ebraica si poet»”(ibidem); „«a facut scoala elementara si, dupa cum am aflat din povestirile Bellei, matusa mea, a fost si la Heider, scoala religioasa pentru baieti, la Bucuresti, unde, printr-o exceptie a fost si ea admisa”., ibidem Dar Alexandru Nicolschi? Vezi sectiunea Alexandru Nicolschi, sau cum devine un evreu general de securitate – al treilea capitol din Tesu Solomovici, Securitatea si Evreii, vol.I, Despre calai si despre victime, Prefata de Razvan Theodorescu, Cuvant inainte de Sorin Rosca Stanescu, Editura Ziua, Bucuresti, 2003, pag. 125-136. Si afla-i, chiar din propriile-i cuvinte, povestea numelui: „«Initial, numele meu a fost Boris Grunberg, dar in mai 1941 am plecat din URSS cu o misiune in Romania, cand am fost prins si ca sa-mi pot ascunde trecutul si misiunea mi-am schimbat numele in Nicolschi Alexandru Sergheevici; sub acest nume am fost cercetat de Organele Biroului II Bucuresti si sub acest nume ma recomand pana astazi»”., Alexandru Nicolschi, Autobiografie-sinteza, in Tesu Solomovici, Securitatea si Evreii, vol.I, Despre calai si despre victime, pag. 127 61 Studiul Gheorghe Boldur Latescu si Filip-Lucian Iorga, Genocidul comunist in Romania, vol. IV, Reeducarea prin tortura, Editura Albatros, Bucuresti, 2003, sau articolul Ionut Baias, Cine si de ce conduce Romania, Revista Permanente, Anul VIII, nr. 8, august 2005, pag. 20 – ca sa iau doar doua exemple – sunt extrem de elocvente in acest sens. (…) Si, totodata, nici nu vad cum ar fi putut legionarii sa aibe interes de-al suprima pe Nicolae Iorga. Adica pe cel care, de la tribuna Parlamentului, in sedinta publica a Camerei Deputatilor, ii acuza, cu argumente, pe Evrei de „tentativa de asasinat care se face impotriva noastra ca natiune dominanta, de catre acei cari imbraca formele cele mai vulpine ca sa-si arate dorinta de a fi bunii nostri frati”62. 62 Nicolae Iorga, In Chestia manifestatiilor studentesti, Discurs rostit in sedinta din 17 decembrie 1909 a Camerei Deputatilor, in Nicolae Iorga, Discursuri Parlamentare, vol. I-iu, partea I-a, Editura Bucovina, I.E. Toroutiu, Bucuresti, 1939, pag. 362, Si care, de la aceeasi tribuna, dizerta despre, „acea fireasca legatura, (;)intre agitatia socialista si tendinta evreiasca de a avea la noi mai mult decat toata averea noastra, decat tot creditul nostru, decat toata inraurirea asupra vietii noastre politice”63. 63 Nicolae Iorga, Chestia agitatiilor evreiesti, Discurs rostit in sedinta din 11 februarie 1910 a Camerei Deputatilor, in , pag. 392 Pot insa crede ca, daca Evreii ajunsesera stapanii Statului sovietic, iar N.K.D.V.-ul (K.G.B.-ul) este Organ de Stat, teza potrivit careia Traian Boieru (seful asasinilor fizici ai marelui savant Roman) era, de fapt, agent sovietic, infiltrat in Miscare ca membru cu scopul de a o compromite, nu tine deloc de domeniul fanteziei. Extras din lucrarea: Radu Mihai Crisan, Secretul sabiei de foc(;), Editura Cartea Universitara, Bucuresti, 2006 ISBN (10) 973-731-442-5; ISBN (13) 978-973-731-442-0 - CopyFREE -. Preluare de pe:
19.02.200823.1KB
asta e de servit la pachet ! jur!asta e de servit la pachet !
22.07.200638.1KB
templul societatea secreta skull & bonesTemplul
29.07.200648.3KB

 
asta e cu scrisul de mai sus cine sunt stapanii din umbra?asta e cu scrisul de mai sus
23.07.200618.5KB
ill. c. fred addresses an assemblage of well over 1,000 freemasons and guests at the tenth of theIll. C. Fred Kleinknecht addresses an assemblage of well over 1,000 distinguished Freemasons and guests at the tenth anni-versary of the Scottish Rite in Romania. Note the screen in the background. The ceremony's colorful events were televised for close-up viewing by the many present and by a general public audience via television broadcast. Photo: Bro. DORIN PRUNARIU ,32°
24.07.200613.6KB
romanesti se pierd in legenda si, cum s-a mai zis, in negura nu pentru ca aprinderea luminilor s-arInceputurile Franc-Masoneriei romanesti se pierd in legenda si, cum s-a mai zis, in negura veacurilor… Nu pentru ca aprinderea luminilor s-ar fi petrecut, pe aceste meleaguri, cu nu se stie cate veacuri in urma – ci dintr-un motiv mult mai prozaic: “marfa de import” fiind, ca atatea dintre institutiile/atributele modernitatii noastre, Franc-Masoneria a patruns la noi prin intermediul strainilor: care, stabiliti ori numai in trecere pe-aici, si-au intocmit ateliere masonice de uz propriu – doar ulterior atragandu-i/primindu-i in Fratie si pe autohtoni. Or, in atare situatie, “granita” care poate fixa “inceputurile” se dovedeste extrem de labila – totul depinzand de un nou document, recent descoperit, de o alta co-relationare cu ceea ce se stia etc. Cand facem asemenea afirmatii ne referim, bine-nteles, la masoneria speculativa; cea a carei lucrare - numita, semnificativ, slefuirea pietrei sau Arta regala - se exercita, de catre mason, asupra lui insusi: pentru a-l transforma, din "piatra bruta" propriei vieti profane, in "piatra cubica" demna de-a participa la construirea Templului universal… Dar, daca avem in vedere masoneria operativa, adica acea forma principianta a Fratiei constituita pe parcursul ridicarii marilor catedrale din Occidentul european, putem merge - ca Romani - cu gandul la legenda Mesterului Manole: perfect asimilabila, prin anumite elemente, atestarii (fie si numai din perspectiva mitului) a unei fratii de "liberi zidari" (cum s-ar traduce, literar, cuvantul franc-mason). Pentru ca acest succint demers sa fie mai bine inteles, voi cita din lucrarea regretatului istoric si ilustru Frate mason Dan A. Lazarescu Romanii in Franc-Masoneria universala: "Franc-Masoneria constituie astazi o societate universala, cu obiective intelectuale, culturale, educative si de intrajutorare. Dupa chiar formulele folosite in prima Constitutie masonica din timpurile moderne, aceea redactata de Anderson si aprobata de Marea Loja Unita a Angliei, instituita in 1717, obiectivul urmarit de Masonerie este acela de a se stradui sa edifice "un templu ideal al umanitatii, azil de pace si de fericire nu numai pentru fratii masoni, (…) ci pentru toti oamenii, sub egida Marelui Arhitect al Universului" (adica a Dumnezeului crestin). Daca lasam la o parte episodul construirii Templului regelui Solomon, la Ierusalim, de catre arhitectul Hiram-Abif, adus din Tyr, marile secole in care s-a dezvoltat Masoneria in Europa au fost secolele XII si XIII in Evul Mediu si secolele XVIII si XIX in timpurile mai noi. In Evul Mediu, Franc-Masoneria s-a dezvoltat (…) sub forma unor corporatii de zidari-liberi, adica sustrasi serbiei, care-i lega de brazda pe toti locuitorii care nu faceau parte din cele trei ordine in care era impartita societatea feudala: oratores, bellatores si laboratores, adica eclesiasticii, nobilii razboinici si mestesugarii & negutatorii oraselor. Prin statutul special al corporatiei (breslei) lor, acesti zidari cunosteau numeroase secrete tehnologice (calculul boltilor, al ogivelor etc.) si le transmiteau pe cale initiatica, la nivelul a trei trepte: ucenici (discipoli), calfe (companioni) si mesteri (maestri). Ei nu erau supusi autoritatilor feudale si se puteau deplasa liberi (de aici numele lor de franc-macons, Frei-Maurer, free-mason) pentru a incheia cu municipalitatile oraselor contracte in vederea edificarii de catedrale gotice. In niciun caz statutul ordinului nu le ingaduia sa contracteze zidirea de temnite. Prin zelul si cunostintele lor arhitectonice si ingineresti, intreaga Europa romano-catolica s-a acoperit, in cateva veacuri, de o padure de catedrale inaltate spre Cer. (…). Inaltarea catedralelor gotice ia sfarsit putin dupa desfiintarea Ordinului Templierilor (1314). In a doua jumatate a secolului al XVII-lea, corporatiile de constructori capata o noua inflorire, mai cu seama prin grija marelui arhitect Christopher Wren, restauratorul maretei catedrale St. Paul din Londra (foto jos), dupa marele incendiu din 1667. Reorganizarea corporatiei se face sub forma lojelor initiatice, care participa la detronarea regelui Angliei James al II-lea si sprijina, dupa "Glorioasa Revolutie" din luna noiembrie 1688, edificarea celui dintai model de Stat monarhic parlamentar si liberal din istoria omenirii (…). Sir Christopher Wren (1632-1723), matematician, astronom si arhitect, constructor al Catedralei St. Paul - "ultimul santier masonic traditional" - si a peste 50 de biserici in Londra, a facut parte din Ordinul Rose-Croix si a fost initiat in Franc-Masonerie in 1691. Va fi, de altfel, ultimul Mare Maestru al Masoneriei Vechi ("operative"). Cu anul 1703, dispare exclusivitatea "constructorilor", Franc-Masoneria devenind deschisa tuturor starilor". "Daca vrei un templu, multumeste-te cu trupul" - spunea Milarepa, poet mistic tibetan (cunoscut/pretuit de Brancusi)… Se poate, cu drept cuvant, afirma ca intre cele doua tipuri de masonerie - operativa si speculativa - fiinteaza un raport de analogie inversa: ceea ce liberii zidari ai catedralelor construiau in afara, ridicandu-se si pe ei pe masura lucrarilor infaptuite, masonii de astazi ridica in launtru, in interiorul propriului Intelect - nazuind sa devina (prin auto-cunoastere si auto-slefuire) ceea ce, de fapt, sunt. Reintorcandu-ne la "firul" Istoriei, pe care nu l-am scapat vreo clipa din mana, sa spunem ca secolul al XVIII-lea, cel care consemneaza nasterea "formala" a masoneriei speculative, este si cel in care putem "localiza" primele apartenente romanesti la Franc-Masonerie: intram de-acum in istorie, far-a fi iesit cu totul din legenda. "O luminoasa slava de om invatat - afirma Lucian Blaga in Izvoade - si-a facut Cantemir inca din viata fiind, pretutindeni pe unde a umblat, iar prin legaturile sale si in tari pe unde n-a umblat. (…). E de presupus apoi ca Dimitrie Cantemir s-a folosit pentru intemeierea legaturilor sale cu oameni din Occident si de alte mijloace: nu este tocmai exclus ca asemenea motiv sa-l fi indemnat sa se inscrie intr-un ordin spiritual secret cum este acela al Roz-Crucienilor care-si aveau, fara indoiala, masoneria lor (Gradul 18 al Franc-Masoneriei de Rit Scotian Antic si Acceptat poarta numele de gradul Rosa-Cruce). Cantemir a avut, desigur, ocazia sa cunoasca o doctrina initiatica, ce a exercitat o serioasa influenta nu numai in veacul al XVIII-lea, ci si mai tarziu. E pacat, in orice caz, ca nu se stie, asa-zicand, nimic despre activitatea lui Cantemir in calitatea sa de rozi-crucian si nici despre legaturile cu Ordinul. I-au fost, oare, de vreun folos aceste punti in dobandirea titlului de principe al "Imperiului Roman" sau atunci cand a fost ales membru al Academiei din Berlin? Este aici o intrebare la care suntem indreptatiti, dar care deocamdata nu are nici un raspuns". Trasand un arc peste timp, sa transcriem aici discursul rostit de Nicola Ursu (zis Horea) din Albac, in calitate de vizitator a Lojii Adevarata Intelegere din Orientul de Viena: "Draguti fratii mei, Ca Soarele care rasareste toate zilele si trece in sus de noi, prin Cer, care lumineste marea, padurile si dumbrava, cetate si saturi, asa grijeste grija mare a Iosifului intru-un chip, mari si mici, bogati si saraci. Si ii grijitor bun, ca izvoara care inmoaie holdele si mosiile noatre si face bine la noi toti. 'Zo sa-l ţâie, draguti fratii mei! (Dumnezeu sa-l tina - n.n.). Sa ii cantam tare si sa sunam tunurile eastea, pentru binele lui. Vant dulce sa sufle vestea lui peste muntii ai mai nalti, la rasarit si asfintit, ca sa cunoasca lumea norocu' nost. Luati sama de vorbele mele. Mana sus pe armele. Foc! Mai tare foc! Si al mai tare foc! Una, doi, tri!" Evenimentul, punct de rascruce in decizia lui Horea de-a porni rascoala impotriva asupritorilor maghiari ai romanimii din Transilvania, s-a petrecut in ziua de 23 februarie 1783… Se stie ca, declansata cu consimtamantului "dragutului de imparat", rascoala a fost inabusita de trupele austriece din ordinul aceluiasi Iosif al II-lea. Important insa, din unghiul acestei scurte istorii, e faptul ca discursul lui Horea are un continut de esenta masonica, dupa cum se confirma si "substratul politic de esenta masonica pentru ceea ce s-a petrecut in Ardeal cu doi ani inainte" - afirmatie facuta de autorul articolului "Frates de cruce" publicat in nr. 5 din august 1786 al revistei vieneze Provinzialnachrichten aus den k.k. Staaten. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca, tot intr-o publicatie a vremii, apare o efigie a luptatorului ardelean gardata de inscriptia circulara: Horea Rex Daciae… Ideea unei posibile unificari a teritoriilor locuite de populatiile etnic majoritare este, categoric, de sorginte masonica: o vom gasi, ca tema de baza, in ampla monografie a lui Balcescu despre Mihai Viteazul; si tot aceasta idee, intr-o acceptie mai larga, prefigureaza din departe principiul nationalitatilor care va orienta lucrarile Conferintei de pace de la Paris si, intre altele, va impune - ca realitate statala (auto)constituita - Romania Mare. In acest arc de timp se petrec, insa, cateva lucruri/lucrari determinante pentru inceputurile Franc-Masoneriei in Tarile Romane: astfel, la 1734 ia fiinta Loja de Galati; pentru ca, un an mai tarziu, sa se constituie, la Iasi, Loja "Moldova" - al carei prim Maestru Venerabil ar fi fost, pare-se, chiar domnitorul fanariot Constantin Mavrocordat. Si-n aceasta privinta datele sunt putine si incerte, iar istoricii romani contemporani - care, dupa Decembrie '89, au putut aborda in deplina libertate subiectul - se contrazic in pareri… Sigur ramane faptul ca initiatorii amintitelor loji sunt straini - italieni, francezi - si ca la lucrarile atelierelor respective au fost atrasi/primiti si autohtoni: apartinand, de regula, marilor familii boieresti ale vremii. Cititorul va fi observat, desigur, ca ne-am referit doar la Moldova; in privinta Munteniei, cea dintai data certa pe care o putem consemna este anul 1750: cand francezul Louis Dabin infiinteaza, la Iasi si la Bucuresti, loji masonice sub obedienta Marelui Orient al Frantei… Cat de durabila va fi fost activitatea acestora, si cu ce fermenti va fi impulsionat lucrarea lor spiritul romanesc, ramane inca de cercetat. Cat despre Transilvania, aflata sub stapanirea casei de Habsburg, putem spune doar ca Franc-Masoneria patrunde, aici, pe "filiera" austriaca - cele dintai loji transilvanene fiind infiintate de etnici maghiari si germani (sasi) care primisera lumina in lojile vieneze… Intre acestia, elementul autohton (romanesc) facea figura de "rara avis" - si nu intotdeuna de cea mai buna calitate. Exempu, pentru aceasta ultima afirmatie, sta gestul carturarului Ioan Piuariu-Molnar: care, membru al Lojii sibiene "St. Andreas zu den drei Seeblattern", s-a crezut obligat sa-i mustre pe Horea si pe taranii rasculati. Iata, in aceasta privinta, opinia lui Nicolae Iorga: "Pe atunci Molnar, ocultist "chesaro-craiesc", profesa idei filantropice de un caracter nebulos, era un "amic al oamenilor", un "filosof", dupa moda pretiosului secol al XVIII-lea, si care facea parte din loja curand intemeiata a francmasonilor din Ardeal. Gasi cu cale - era asa de putin roman acest doftor imparatesc, acest viitor profesor la Cluj, acest adept al francmasoneriei cosmopolite! - sa faca morala bietilor tarani ce mergeau la omor si la moarte cu un sangeros si obscur crez de dreptate in mintea lor, nedreptatiti, si, intorcandu-se inapoi, el, fratele Tunsului, consateanul unui martir si al unui profet al Romanilor, isi ascuti cu ingrijire pana de contopist medical pentru a face luminatului guvernator si luminatului vladica din Sibiu un raport in care arata ca numise pe revoltati oameni rai, care nu intelegeau de cuvant si trebuiau tratati cu asprime. Ce ochi prosti avea pe vremea aceea vestitul ocultist!". Se mai intampla un eveniment - o lucrare, in termeni masonici - in tot acest rastimp: in 1787, calugarul carturar Gherasim, arhidiacon la Mitropolia Moldovei, traduce din franceza lucrarea intitulata Taina franc-masonilor; autor era abatele Perau (tot "fata bisericeasca", si el!), iar lucrarea cuprinde - conform lui Dan Amedeo Lazarescu - "numeroase date despre ordinul masonic, despre ritualurile lui si despre raspandirea lojilor masonice in Europa si in America (…)". In "Prefata" cartii, traducatorul marturiseste ca, "desi poate a-mi pricinui multa defaimare", traducerea a fost facuta "anume ca toti ce vor ceti sa cunoasca gresita socoteala ce au de aceasta tagma" a franc-masonilor… E un punct de vedere mai mult decat interesant, si nu se stie ce efervescenta ar fi provocat - printre Romani - cartea abatelui Perau; din pacate, desi pregatita pentru tipar, traducerea a ramas in manuscris - ca Tiganiada lui Budai-Deleanu, ca Istoria Romanilor sub Mihai-Voda Viteazul, ca atatea alte "proiecte" romanesti… al caror ecou, atunci cand au iesit la iveala, dupa decenii bune de la conceperea lor, a fost unul strict livresc. Sursa: Descopera
04.03.201047.2KB